Odpowiedz

Autoryzacja tylko via Aplikacja Mobilna

Witam

 

Tak sobie czytam ostatni news z Sekuraka na temat duplikacji SIM i naszła mnie podobna konkluzja co w artykule, czyli może warto by było wyłączyć w swoim banku autoryzacje sms i zostawić tylko autoryzację przez aplikację mobilną

 

Czy w ING jest to możliwe?

devnull
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
28
11
12-05-2021
Wiadomość 1 z 2 (5 227 wyświetleń)

Re: Autoryzacja tylko via Aplikacja Mobilna

Na ten moment nie ma takiej możliwości. To system decyduje kiedy i jaka autoryzacja jest wymagana. Jeśli zasugerujemy autoryzację w aplikacji mobilnej, możesz ją zamienić na SMS, ale nie odwrotnie. 
Dziękujemy za Twoją sugestię Emotikon: Szczęśliwy Zapisaliśmy ją 👍

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (5 181 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Szybkie przelewy w nowej wersji aplikacji mobilnej

Widzę że problem pojawił się wcześniej, u mnie dopiero jakiś miesiąc temu. Dzwoniłem na infolinię, udają że o tym nie wiedzieli.

Co więcej, ten skrót do szybkiego przelewu zaczął mi przelewać z konta o

...

29-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Szaleństwo.
Dzisiaj powinniśmy mieć decyzję końcową, a bank wystosował komunikat, że oczekuje na brakujące dokumenty. Serio...?

29-04-2024
Re.: Kredyt hipoteczny na dom - dlaczego ciągle otrzymuję nieprawdziwe informacje o czasach ?

Informacyjnie, analiza wniosku o kredyt zakończyła się 22.04. W marcu szacowano, że będzie trwało to ok. 5 tygodni, realnie wyszło 7 tygodni, czyli mniej więcej zgodnie z tym co aktualnie pokazuje pon

...

29-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy