Odpowiedz

Autoryzacja mobilna ING

Informacja w serwisach informacyjnych oraz w Aktualnościach na stronie ING.

Z zrzutów ekranu aplikacji mobilnej widzę, że będzie to bardziej czytelna opcja. 

Wasze wnioski, uwagi?

Nie mam akurat żadnego przelewu do zrobienia, ale przy najbliższej okazji przedstawie swoje spostrzeżenia. 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 4 (6 888 wyświetleń)

Re.: Autoryzacja mobilna ING

Mam pytanie, czy planowana jest zmiana, która określi jedyny wybór autoryzacji - mobilny, rezygnując z SMS?

Czy też zostanie jak jest obecnie i algorytm oprócz braku konieczności potwierdzenia autoryzacji, kody SMS będzie sam uwzględniał jaki kanał wybrać?

 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 4 (6 799 wyświetleń)

Re.: Autoryzacja mobilna ING

Obecnie, to algorytm decyzuje o konieczności podania kodu do autoryzacyjnego, wybiera on również formę - aplikacja lub SMS.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 3 z 4 (6 698 wyświetleń)

Re.: Autoryzacja mobilna ING

Jednym słowem dostajemy kolejną opcję do zagadki "będę musiał autoryzować czy nie?" Emotikon: Mrugający 

Ale OK. 

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 4 z 4 (6 692 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy