08-05-2018 20:28
09-05-2018 20:46
Przez społeczność ciężko mi sprawdzić co jest powodem tego o czym wspomniałeś. Sprawdziłem u siebie, że analiza wydatków działa prawidłowo. Spróbuj wyczyścić przeglądarkę na której korzystasz z naszej bankowości i zerknij czy to coś zmieni. Jeżeli nie zauważysz poprawy to napisz do nas proszę przez Moje ING lub skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 357 00 69. Sprawdzimy dla Ciebie co się dzieje.
09-05-2018 20:50
10-05-2018 18:54
Na wiadomości staramy się odpowiadać jak najszybciej jest to możliwe. Ze względu na dużą ilość zapytań, ten czas może się wydłużyć. Prosimy o cierpliwość.
10-05-2018 18:59
U mnie po długim oczekiwaniu, 22 kwietnia otrzymaliśmy pozytywną decyzję wstępna z informacją o dosłaniu zaświadczenia o zatrudnieniu męża. 24 kwietnia pośrednik wysłał zaświadczenie do banku. 29 kwit
... 09-05-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
6 |