29-10-2022 13:01
Sugestie w sprawie kodów SMS przekazałam do zespołu, który zajmuje się takimi rozwiązaniami. Podczas logowania, w zależności od telefonu, masz do wyboru opcję kodu PIN lub odciskiem palca.
W naszej aplikacji udostępniamy też wiele możliwości. Możesz korzystać z dodatkowych usług, np. z opcji Mój transport. Zakupisz tutaj bilety komunikacji miejskiej, opłacisz parkingi czy przejazd przez wybrane autostrady.
Jest również dostępna opcja BLIK i przelewu na telefon, możesz dodawać paragony. Stale rozwijamy naszą aplikację i usprawniamy jej działanie. Możesz napisać, czego dodatkowo brakuje w naszej aplikacji. Zapiszemy wtedy Twoje pomysły i przekażemy je do osób, które odpowiadają za rozwój aplikacji.
Mnie trochę zmartwiła też informacja sprzed kilkunastu minut o wstrzymaniu prac nad WIRON-em... Nie wiem już co o tym wszystkim myśleć. Jak do tego podchodzicie?
30-04-2024Żebyśmy mogli to sprawdzić, skontaktuj się z nami na czacie, który znajdziesz w aplikacji na dole. Jesteśmy dostępni w dni robocze od godz. 8:00 do 22:00 i w sobotę od 8:00 do 16:00.
30-04-2024Dziękuje za szybką odpowiedz, proszę podpowiedzieć kiedy mogę spodziewać się zwrotu pieniędzy przy przyspieszonym procese?
30-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
6 |