02-04-2016 12:34
To jest tragedia , człowiek chcial pomoc wskazał dokładnie gdzie jest błąd a odpisano mi ze z pytaniami mam się kierować do jednostki samorzadowej. Jakie pytania ? MOSR widzial zrzut ekrano jednoznacznie stwierdzono ze jest bląd ? Skoro zaznacza się że nastąpila utrata powinno być zaznaczone ze dochód utracono ! A nie tak jak w tej chwili Dochód uzyskano z legendą i unformacją co to jest utrata ? We wniosku nie ma te z dwoch miejsc gdzie zaznacza się uzysk !
W pkt 7,3 zawiera się informację dotyczące
1., utraty
2. uzysku
nie ma możliwosci zaznaczenie dwa razy pkt 2
Czy ktoś się wkoncu obudzi ... ludzie wysyłają błędne wnioski nie patrzac na podgląd a bank osoby które wskazuje błąd odsyła po porady do jednoestek samorzadowych. Proponuje więc by sam się udał po wsparcie i porównal wniosek papierowy z tym co udiostepnil. Ja osobiscie wniosku nie złorzyłam .. uzysk miałam jeden i utrate też o której w moim wniosku nie ma mowy .....
02-04-2016 12:39
Sprawdzajcie podgląd wniosku w szczególności ci u których nastąpiła utrata dochodu - system zaznacza błędnie dwa razy uzysk ,, nie zaznaczając urtraty ,,, Ponizej zrzuty
02-04-2016 12:59
@mrszer Zgłosiliśmy to - dziękujemy za szczegóły i załącznik.
06-04-2016 17:47
11-04-2016 21:15
@KrzysztofB Obecnie wniosek powinien już działać prawidłowo. W przypadku problemów z wypełnieniem wniosku, prosimy o kontakt z nami telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 lub przez system bankowości internetowej.
22-04-2016 16:13
22-04-2016 16:16
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |