Odpowiedz

Nie wyświetla analizy wydatków

Witam,

od początku bieżącego roku nie wyświetla analizy wydatków, zarówno w bankowości internetowej jak tez w aplikacji mobilnej. W historii transakcji każda z nich jest przypisywana do odpowiedniej kategorii, ale zbiorczego zestawienia nie ma, jest jedynie info: Nie masz wydatków do analizy w wybranym okresie.

Czy to ogólny błąd systemowy, czy dotyczy tylko mojego konta?

Pzdr.

 
 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Cologero
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
12-11-2018
Wiadomość 1 z 2 (3 807 wyświetleń)

Re: Nie wyświetla analizy wydatków

[ Edytowane ]

@Cologero Nie mamy obecnie zgłoszonej usterki w tym temacie. Proszę skontaktuj się z nami, wtedy będziemy mogli przyjrzeć się Twojej sprawie indywidualnie. Możesz to zrobić na jeden z poniższych sposobów:
- pisząc do nas czacie w Moim ING,
- zgłaszając reklamację przez zakładkę "Wiadomości" też w naszej bankowości internetowej,
- dzwoniąc do nas na naszą całodobową infolinię (32 357 00 69).

Pozdrawiam

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjuszJ
Były moderator
Były moderator icon
19
6
26-11-2018
Wiadomość 2 z 2 (3 741 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Ile lat wstecz ING bierze pod uwagę w ryczałcie?

biorą 2 ostatnie lata + kwartał bieżącego.

 

Martyna, you are useless.

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny. 

29-03-2024
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac

...

29-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy