Odpowiedz

Moje rabaty

Dostałem zaproszenie do akcji "Moje rabaty". Wygenerowałem kody.

Jestem zainteresowany ofertą Philipsa - chciałbym kupić żelazko. Niestety żadne standardowe żelazko nie jest dostępne.

Czy ING ma wiedzę, czy produkty są uzupełniane, czy możecie wpłynąć na partnera akcji, żeby asortyment uzupełnił?

Jeśli nie, to taka akcja wywołuje negatywne odczucia odnośnie marek ING i Philips, zamiast pozytywnych, co zapewne miało być celem akcji... 

Odpowiedz
0 Lajków
KSX
KSX
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
28-05-2019
Wiadomość 1 z 4 (4 872 wyświetleń)

Re: Moje rabaty

Philips cyklicznie udostępnia pulę urządzeń do kupienia. Jeśli ilość sprzętu, który chcesz kupić wyczerpała się, musisz poczekać na jego uzupełnienie.

Odpowiedz
0 Lajków
MiłoszB
Były moderator
Były moderator icon
13
2
01-04-2019
Wiadomość 2 z 4 (4 840 wyświetleń)

Re.: Moje rabaty

Miesiąc czasu czekałem na uzupełnienie stanu magazynowego. Nie doczekałem się. Dziś kupiłem inne żelazko. Czy mnie to satysfakcjonuje?... nie bardzo.
Odpowiedz
0 Lajków
KSX
KSX
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
28-05-2019
Wiadomość 3 z 4 (4 605 wyświetleń)

Re: Re.: Moje rabaty

Przykro mi, że nie doczekałeś się dostawy wybranych żelazek firmy Philips Emotikon: Smutny Przekazaliśmy im Twoją sugestię dotyczącą częstotliwości uzupełniania stanów magazynowych. Mam nadzieję, że w przyszłości uda Ci się skorzystać z ich oferty za pośrednictwem "Moich rabatów". 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 4 z 4 (4 571 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy