04-02-2018 19:10
Wasz genialny system zmienia się jak w kalejdoskopie ... Nie będę komentował bo szkoda mojego czasu . Proszę podpowiedzieć jak dotrę do zmiany limitów transakcyjnych karty . Tam gdzie były - nie ma . ( Być może jutro się pojawią ale na dzień dzisiejszy ich NIE MA )
04-02-2018 21:09
Ha ,ha , jest ... Po trzech godzinach niebytu znów pojawiła się możliwość zmiany limitów . Dobre . W marketach też przewalają towary na inne półki żeby ludzie bardziej zapoznali się z asortymentem ...
04-02-2018 21:14
Trudno jest mi odpowiedzieć co mogło być przyczyną takiej sytuacji. Nie mieliśmy podobnych zgłoszeń w tym temacie. Cieszę się, że opcja już jest u Ciebie dostępna.
05-02-2018 10:42
KatarzynaA pisze:
Trudno jest mi odpowiedzieć co mogło być przyczyną takiej sytuacji. Nie mieliśmy podobnych zgłoszeń w tym temacie. Cieszę się, że opcja już jest u Ciebie dostępna.
Sprawa jest bardzo prosta. Zmieniliście system i nie przygotowaliście instrukcji. Zbyt trudne?
Żeby nie było, złożyłem reklamację i dostałem odpowiedź, że instrukcji nie ma.
05-02-2018 15:58
KatarzynaA pisze:
57
Mi jeszcze trudniej . Wczoraj o godz 13 chciałem zapłacić przez PAYPAL ale nie mogłem wejść na zmianę limitów . Po kliknięciu pojawiał się jakiś komunikat i zmiana była niemożliwa . Potem w tym miejscu gdzie jest płatność kartą i telefonem było coś innego . Dopiero wieczorem mogłem zmienić limit transakcji .
A przy okazji , dlaczego limity płatności internetowych są uzależnione od limitów płatności kartą ?
Wypłatę kartą mam ustawioną na 1000 pln . W związku z tym możliwe limity płatności internetowych do ustawienia to 0 , 500 i 1000 . Ja chciałbym sobie ustawić 100-150 aby w wypadku zrobienia zakupów na moje konto strata nie była bolesna . Czy to jest jakaś trudność abym moje limity ustalał sobie JA ?
05-02-2018 17:12 | Edytowano: 05-02-2018 17:14
Dopisuję się do pytania wyżej. Teraz jest tak, że albo ustawiamy zero albo aż 500 zł. I nic pomiędzy. Czyli albo wcale nie korzystamy z karty albo zgadzamy się, ze możemy stracić 500 zł w razie nieautoryzowanego jej wykorzystania. Bank dla bogatych, 500 to nawet na waciki nie starczy ?
05-02-2018 17:20
Tez dostrzegłem te zmianę.
Przydałoby się powiadomić o tym fakcie klientów.
06-02-2018 18:05
@mtommi Instrukcji nie mamy, ale jesteśmy do Waszej dyspozycji (przez całą dobę) na naszej infolinii i pomagamy klientom w korzystaniu z bankowości internetowej. Jak pewnie nie raz zauważyłeś na naszych kanałach społecznościach również wspieramy naszych klientów. Ponadto na naszej stronie jest dział centrum pomocy, gdzie są odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
@august, @zett1, @Konto usunięte Przekazałam Waszą sugestie dotyczącą ustalania limitów transakcyjnych do karty.
Przy okazji przesyłam Wam informacje o czym powinno się pamiętać płacąc kartą w internecie.
Aby zakupy w sieci były bezpieczne:
07-02-2018 06:27
,,Nie przetrzymuj większej ilości środków na rachunku karty, niż to jest konieczne do zapłaty za dane produkty i usługi"
Właśnie po to potrzebna jest możliwość limitowania moich płatności internetowych ! Bank mi tego nie umożliwia ...
08-02-2018 06:38
Rozumiem Twoje oczekiwania. Przekazaliśmy Wasze uwagi i sugestie do osób zajmujących się naszą bankowością.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |