29-11-2018 22:43
Witam! Gdy chcę wykonać jakąś czynność, bank prosi mnie o kod wysłany na mój numer, ale niestety od pewnego czasu nie dostaję smsów.
30-11-2018 07:28
Ja również nie dostaje smsów, nie mogę zrobić przelewu !!! jeszcze kilka dni temu nie było z tym problemów....
30-11-2018 09:44
U mnie także nie działają przelewy, tzn. nie otrzymuje smsów z kodem. Kiedy zostanie to naprawione?!!??!
30-11-2018 17:20
Sprawdziłem, że kody autoryzacyjne docierają do naszych klientów poprawnie. Jeżeli w Waszym przypadku jest inaczej to proszę zrestartujcie swoje telefonu (odświeżając w ten sposób połączenie z operatorem). To powinno pomóc. Jeżeli nie zauważycie zmian to proszę skontaktujcie się z nami telefonicznie pod numerem 32 357 00 69 lub napiszcie do nas na czacie w Moim ING. Nasi specjaliści sprawdzą co się dzieje.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
24 | |
13 | |
12 | |
6 | |
5 |