22-11-2016 15:46
Przy wspólnym loginie w nowej aplikacji można zmieniać kontekst z firmowego na osobisty i na odwrót. Przy dwóch różnych loginach nie ma takiej możliwości. Można jednym loginem aktywować się w aplikacji, a drugim logować się do wersji przeglądarkowej Moje ING na urządzeniu mobilnym. Tak – odpowiadając na Twoje pytanie nie ma możliwości zmiany loginu.
12-07-2017 23:55
13-07-2017 22:47
W chwili obecnej jasno wydzieliliśmy finanse prywatne od firmowych. jeśli posiadasz jeden login do wszystkich naszych usług, będziesz miał wgląd do obydwu zakładek w bankowości mobilnej.
Przy dwóch różnych loginach nie ma takiej możliwości. Można jednym loginem aktywować się w aplikacji, a drugim logować się do wersji przeglądarkowej Moje ING na urządzeniu mobilnym.
Aplikacja jest spersonalizowana do konkretnego loginu - możesz dodawać skróty typu BLIK, Przelew własny, albo możesz dokonywać płatności telefonem. Są to usługi podpięte pod konto danego użytkownika, dlatego nie ma możliwości zmiany loginu.
18-04-2018 09:31
Dla tego wyniosłem się z kontem osobistym do innego banku a w ing zostało firmowe. Nie potrzebuję kart do kont a mam różne loginy do bankowości osobistej i firmowej i niemożność korzystania zamiennie z tych kont w aplikacji mobilnej w celu wpłat, wypłat czy transakcji zbliżeniowych itp był nie do przeskoczenia.
Teraz korzystam z dwóch różnych aplikacji i po problemie. Stracił na tym tylko ING.
Myślę że korzystniej było by aby ing oferował osobną aplikację dla biznesu i było by po sprawie
17-06-2018 11:00
22-06-2018 20:08
23-06-2018 20:26
Ksywunia Twoi rodzice w Moim ING mogą upoważnić Cię do własnych kont. W tym celu należy wybrać odpowiedni produkt, następnie zakładkę: ,,Pełnomocnicy" -> Dodaj pełnomocnika". Dzięki temu w swojej aplikacji (pod Twoim loginem) uzyskasz dostęp do kont swoich rodziców.
Moje ING mobile jest spersonalizowane do konkretnego loginu - możesz dodawać na ekranie przed zalogowaniem różne skróty. Są to usługi podpięte po konto dane użytkownika, dlatego nie ma możliwości zmiany loginu.
09-07-2018 00:22
Mam pytanie - czy na okoliczność usunięcia możliwości korzystania z dwóch loginów w aplikacji mobilnej ktoś myślał w ogóle co robi ?
Mam konto prywatne i firmowe - mam losować co zaloguję ?
Czy co chwilę kasować ustawienia ?
10-07-2018 08:58
W aplikacji możesz dodać jeden login. Drugim loginem możesz zalogować się korzystając np. z przeglądarki w telefonie. System zaprojektowaliśmy w wersji RWD czyli automatycznie dostosowuje się do urządzeń mobilnych, zapewniając dostęp do wszystkich funkcji niezależnie od urządzenia.
Aplikacja jest spersonalizowana do konkretnego loginu - możesz dodawać na ekranie przed zalogowaniem skróty typu BLIK, albo możesz dokonywać płatności telefonem. Są to usługi podpięte pod konto danego użytkownika. Dlatego nie ma możliwości zmiany loginu w aplikacji.
13-07-2018 12:01
Witam
Mam ten sam problem. Wcześniej jedna aplikacja dawała mi możliwość korzystania z trzech posiadanych kont w ING. Obecnie nie mogę już w taki prosty sposób się logować. Szkoda. Zmusza mnie to niestety za zmianą banku choć tyle lat starałam się być wierna ING. Niestety dla nie ważne jest sprawnie i szybko poruszać się pomiędzy logowaniami, a logując sie przez stronę www muszę wbijać dłuższe kombinacje. Bank nie wychodzi na przeciw klientom, a wręcz im stawia przeszkody na drodze i zniechęca.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024