Aplikacja mobilna

Odpowiedz

brak możliwości zalogowania się do aplikacji mobilnej

Dzień dobry,

 

od wczoraj tj. 14.03.2019 nie mogę zalogować się do aplikacji.

Otwiera się tylko logo banku i nic więcej. Długo "wisi" po czym wyrzuca komunikat o błędzie i zamknięciu aplikacji.

Odpowiedz
0 Lajków
Gabrysia_P
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
15-03-2019
Wiadomość 1 z 11 (46 260 wyświetleń)

Re: brak możliwości zalogowania się do aplikacji mobilnej

Spróbuj proszę wyczyścić pamięć podręczną naszej aplikacji mobilnej w ustawieniach swojego telefonu, a następnie zrestartuj go. To powinno pomóc. Jeżeli nie zauważysz różnicy, to zadzwoń do nas proszę 32 357 00 69. Nasi specjaliści sprawdzą co jest powodem tych utrudnień. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 2 z 11 (46 169 wyświetleń)

Re: brak możliwości zalogowania się do aplikacji mobilnej

Niestety nie pomogło. Odinstalowanie i pobranie ponownie aplikacji tez nie pomaga. 

Będę dzwonić.

Odpowiedz
0 Lajków
Gabrysia_P
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
15-03-2019
Wiadomość 3 z 11 (46 119 wyświetleń)

Re.: brak możliwości zalogowania się do aplikacji mobilnej

Podpinam się pod temat: problem wydaje się dość poważny - na 3 różnych telefonach dotknęło mnie to samo i to kilkukrotnie, zazwyczaj po aktualizacji aplikacji.

 

Nie pomaga czyszczenie pamięci podręcznej - należy usunąć wszystkie dane aplikacji co jest równoznaczne z koniecznością ponownej aktywacji aplikacji, kart NFC, etc.

 

Mocno uciążliwe. 

 

W moim przypadku wspólny mianownik: telefony huawei - różne modele.

Odpowiedz
0 Lajków
ArekK
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
54
24
11-04-2017
Wiadomość 4 z 11 (45 590 wyświetleń)

Re: Re.: brak możliwości zalogowania się do aplikacji mobilnej

W poprzednim miesiącu zauważyliśmy, że aplikacja u niektórych użytkowników znacznie spowolniła (między innymi na telefonach Huawei). Być może to było przyczyną Twoich trudności. Obecnie poprawiliśmy działanie aplikacji w kilku miejscach, aby podobne problemy się nie pojawiły. Jeśli nadal masz trudności, daj nam znać. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 5 z 11 (45 313 wyświetleń)

Re: Re.: brak możliwości zalogowania się do aplikacji mobilnej

Trudności to delikatnie napisane to jest dziadostwo
Odpowiedz
0 Lajków
Krzysio050
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
0
07-06-2018
Wiadomość 6 z 11 (42 336 wyświetleń)

Re: Re.: brak możliwości zalogowania się do aplikacji mobilnej

[ Edytowane ]

Jak pewnie zauważyłeś, jest to wpis sprzed kilku miesięcy i problem został wyprowadzony.
Obecnie nie mieliśmy podobnych zgłoszeń.
Mógłbyś zatem napisać, co konkretnie wpływa na Twoją opinię?

 

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie :-)
Odpowiedz
0 Lajków
PatrycjaT
Były moderator
Były moderator icon
307
69
29-01-2018
Wiadomość 7 z 11 (42 115 wyświetleń)

Re.: brak możliwości zalogowania się do aplikacji mobilnej

Добрий день
Знаходжуся в україні по телефонну гарячої лінії ніхто не відповідає дзвонили 25 раз. Заблоковали вхід інтернет банкінгу при відновлені паролю вели 5 невдалих спроб
Що робити
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 8 z 11 (37 458 wyświetleń)

Re: Re.: brak możliwości zalogowania się do aplikacji mobilnej

Простите, но в чате разговариваем только по польски либо по английски. Если хотите поговорить с нами по русски позвоните на номер +48 32 357 00 69 опция 5 (с понедельника по пятницу с 9:00 до 17:00)

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaR
Były moderator
Były moderator icon
168
22
02-11-2016
Wiadomość 9 z 11 (37 385 wyświetleń)

Re: Re.: brak możliwości zalogowania się do aplikacji mobilnej

To dlaczego nie mogę wejść w swoją aplikację przez te wasze poprawianie to nic nie działa
Odpowiedz
0 Lajków
LukLip9889
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
20-05-2021
Wiadomość 10 z 11 (20 000 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Pełnomocnictwo aktualizacja dokumentu tożsamości - zagranica

Pełnomocnictwo musi być sporządzone w formie pisemnej z podpisem mocodawcy potwierdzonym przez notariusza albo w formie aktu notarialnego. W przypadku, gdy dokument pełnomocnictwa sporządzony jest za

...

23-04-2024
Re: Re.: Koszt przelewu z ING na konto karty REVOULT

Jeśli doładowujesz konto w PLN, korzystając z karty, to nie pobierzemy prowizji. Jednak w przypadku, gdy robisz przelew w PLN, na konto w banku zagranicznym, pobierzemy 40 zł. Tylko przelewy w euro, d

...

22-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

My pierwsze zaświadczenia mieliśmy z lutego i jak tylko wiedzieliśmy, że nie zmieścimy się w 2 miesiącach, wzięliśmy nowe. Wydaje mi się, że osoby które składają wniosek bezpośrednio do banku szybciej...

22-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy