Aplikacja mobilna

Odpowiedz
Highlighted

brak możliwości zalogowania się do aplikacji mobilnej

Dzień dobry,

 

od wczoraj tj. 14.03.2019 nie mogę zalogować się do aplikacji.

Otwiera się tylko logo banku i nic więcej. Długo "wisi" po czym wyrzuca komunikat o błędzie i zamknięciu aplikacji.

Odpowiedz
0 Lajków
Gabrysia_P
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
2
0
15-03-2019
Wiadomość 1 z 3 (273 wyświetleń)

Re: brak możliwości zalogowania się do aplikacji mobilnej

Spróbuj proszę wyczyścić pamięć podręczną naszej aplikacji mobilnej w ustawieniach swojego telefonu, a następnie zrestartuj go. To powinno pomóc. Jeżeli nie zauważysz różnicy, to zadzwoń do nas proszę 32 357 00 69. Nasi specjaliści sprawdzą co jest powodem tych utrudnień. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
439
123
12-10-2015
Wiadomość 2 z 3 (173 wyświetleń)

Re: brak możliwości zalogowania się do aplikacji mobilnej

Niestety nie pomogło. Odinstalowanie i pobranie ponownie aplikacji tez nie pomaga. 

Będę dzwonić.

Odpowiedz
0 Lajków
Gabrysia_P
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
2
0
15-03-2019
Wiadomość 3 z 3 (123 wyświetleń)
Najbardziej pomocni użytkownicy