23-03-2017 11:47
Dzien dobry mam problem z aplikacja moje ing, gdyz podczas uruchamiania wyskakuje komunikat ze "niestety aplikacja została zatrzymana".
Prosze o pomoc mam wersje 2.1.1 telefon ASUS zenfone 5 i juz robiłem reinstalacje aplikacji.
23-03-2017 14:06
Zdajemy sobie sprawę z tego, że część naszych klientów ma problem z aplikacją mobilną na telefonach z serii ZenFone. Ostatnia aktualizacja wyprowadziła część błędów natomiast okazuje się, ze niektórzy użytkownicy pracujący na telefonach z procesorem x86 nadal napotykają problemy. Oczywiście je naprawimy. Potrzebujemy na to więcej czasu. Niebawem udostepnimy kolejną aktualizację, która przywróci poprawne działanie naszej apki. Do tego czasu proponujemy logować się do pełnej wersji bankowści, która działa w technologii RWD i dopasowuje się do ekranu użytkownika. Prosimy o cierpliwość.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024