06-05-2021 15:32
08-05-2021 16:15
Dziękuję za Twoją wiadomość. Przekazałam ją do odpowiedniego zespołu
z prośbą o przyspieszenie.
Mam nadzieję, że szybko otrzymasz odpowiedź. Poczekaj proszę na rozpatrzenie Twojego zgłoszenia.
11-05-2021 19:49
Otrzymaliśmy nowe informacje w sprawie Twojego zgłoszenia. Szczegóły sprawdzisz w wiadomościach, w swojej bankowości.
Tak czytam Wasze komentarze i się zastanawiam. Czekam na wstępną decyzję od 8.04. W PKO dostałem odpowiedź tego samego dnia. Tu nic się we wniosku nie zmieni. Od 17.04 jestem w analizie. Piszecie, że
... 12-05-2024Przykro nam, że taka sytuacja miała miejsce. Nie mamy tutaj podglądu do szczegółów zgłoszenia.
Przekazaliśmy natomiast prośbę o przyspieszenie sprawy do zespołu, który zajmuje się reklamacjami
12-05-2024
dzień dobry, proszę sprawdzić działanie opcji "Parkingi / kup bilet" w aplikacji mobilnej
Próbowałem zaparkować w Katowicach, wszystko szło dobrze do momentu ale na ekranie na którym jest pole "Numer r
... 11-05-2024