29-04-2020 15:14
W ostatnim tygodniu wykonałem przelew zagraniczny na kwote 600zł, po tej transakcji na koncie znajdowało się około 8zł, dziś wchodząc rano zobaczyłem ujemne saldo na około -32 zł. Teraz probuje zalogowac sie na konto, lecz otrzymuje wiadomosc ze pin jest nie poprawny. Wiec czy przez to konto moglo zostac zablokowane, a jesli tak to w jaki sposob odblokowac?
30-04-2020 11:47
@adiix123 Nie blokujemy bankowości internetowej, ze względu na saldo konta. Jeśli masz komunikat - Nie poprawny kod PIN - wybierz link na aplikacji - Nie pamiętam kodu PIN i nadaj go ponownie (może być ten sam). Jeśli nie pamiętasz natomiast hasła do zmiany kodu PIN, to hasło nadasz ponownie na stronie www.ing.pl/odblokowanie
Dzień dobry,
Teraz została już podpisana i to 3 dni temu dlatego podbijam pytanie 🙂
Pozdrawiam,
Piotr
09-05-2024Dzień dobry. Ustawa została opublikowana jest w niej zapis - wskaźnik RdD – stosunek wydatków kredytobiorcy związanych z obsługą
miesięcznej raty kapitałowej i odsetkowej kredytu mieszkaniowego do mies
Dziękuję za Wasze opinie. Przekazałem je do odpowiedniego zespołu.
08-05-2024