09-04-2019 16:35
10-04-2019 14:01
@Goik czy próbowałeś w opcjach tej karty w aplikacji usunąć tę kartę z danego urządzenia i dodać ją ponownie ? Pozwoli to na ponowna parametryzację tej karty na tym urządzeniu.
31-05-2019 17:02
Witam,
Problem wygląda następująco, nie działa mi w owym telefonie płatność kartą. Zmieniałem w międzyczasie telefon, pomijając pytania, stare urządzenie zostało usunięte z zaufanych, sama karta której stary telefon używała została zastrzeżona, wg artykułu który gdzieś znalazłem. Po tym odinstalowałem apke, uruchomiłem ponownie telefon, zainstalowanie apki, dodanie telefonu, dodanie nowej karty mastercard i problem dalej nierozwiązany, wszystkie zgody jakie są potrzebne są aktywne, płatność zbliżeniowa też, domyślna apka używana przez NFC moje ing. Problem też występuję jak próbowałem skorzystać z visy zbliżeniowej i tam dodać telefon. Terminal pokazuje info, że mam użyć innej karty.
31-05-2019 20:32
Witaj,
sprawdź proszę, czy na swoim telefonie masz zainstalowaną aplikację Google Pay. Jeśli tak, usuń ją i spróbuj skorzystać z karty jeszcze raz.
01-06-2019 04:20
01-06-2019 18:39
01-06-2019 18:42
@polish95 Dziękuję, że podzieliłeś się z nami tą informacją
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024