27-12-2018 12:41
28-12-2018 11:10
Proszę, spróbuj usunąć kartę ze swojego urządzenia. Zrobisz to wybierając Moje finanse/Karty i płatności telefonem/Mastercard w telefonie/Usuń kartę z tego urządzenia.
Następnie aktywuj je ponownie.
Mam nadzieję, że dzięki temu będziesz mógł korzystać z tej wygodnej formy płatności
02-01-2019 01:37
03-01-2019 09:03
Proszę, napisz mi czy masz zrootowany telefon?
A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024