27-12-2018 12:41
28-12-2018 11:10
Proszę, spróbuj usunąć kartę ze swojego urządzenia. Zrobisz to wybierając Moje finanse/Karty i płatności telefonem/Mastercard w telefonie/Usuń kartę z tego urządzenia.
Następnie aktywuj je ponownie.
Mam nadzieję, że dzięki temu będziesz mógł korzystać z tej wygodnej formy płatności
02-01-2019 01:37
03-01-2019 09:03
Proszę, napisz mi czy masz zrootowany telefon?
Szanowna Pani Magdaleno, to nie jest odpowiedź na moje pytanie - wszystko w odpowiedzi znam ponieważ sprawnie poruszam się po aplikacji oraz opisach kredytów. Pracownicy na infolinii nie wiedzą jak ro
... 20-04-2024Wyśle prośbę o przyspieszenie rozpatrzenia Twojego zgłoszenia do odpowiedniego działu.
20-04-2024Cześć,
miło mi, że masz pozytywne doświadczenia związane z naszym bankiem
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz
... 20-04-2024