Odpowiedz
Zaakceptowane rozwiązanie

Wykres analizy

Czy jest zanotowany błąd wykresu analizy wydatków?

Zarówno na komputerze jak i w aplikacji, wykres analizy nie sumuje wszystkich transakcji, lub tylko ich część...
Odpowiedz
0 Lajków
ErRoR
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
Lajki: 0
Wpisy: 86
Zarejestrowany: 12-03-2018
Wiadomość 1 z 10 (1 371 wyświetleń)

Re: Wykres analizy

Dzięki za czujność. Rzeczywiście mieliśmy pewne problemy z analizą wydatków i nie działała ona prawidło, natomiast wszystko wróciło już do normy. Proszę daj mi znać czy u Ciebie również wszystko już działa tak jak powinno Emotikon: Mrugający 

---

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Lajki: 113
Wpisy: 394
Zarejestrowany: 12-10-2015
Wiadomość 2 z 10 (1 343 wyświetleń)

Re: Wykres analizy

Już wszystko w porządku
Odpowiedz
0 Lajków
ErRoR
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
Lajki: 0
Wpisy: 86
Zarejestrowany: 12-03-2018
Wiadomość 3 z 10 (1 336 wyświetleń)

Re: Wykres analizy

Dzięki za potwierdzenie Emotikon: Mrugający 

---

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
Lajki: 113
Wpisy: 394
Zarejestrowany: 12-10-2015
Wiadomość 4 z 10 (1 334 wyświetleń)

Re: Wykres analizy

Chyba się zbyt pospieszyłem, dziś przy próbie zmiany kategorii znów się nie podsumowało jak trzeba... Innymi słowy nadal się przycina.
Odpowiedz
0 Lajków
ErRoR
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
Lajki: 0
Wpisy: 86
Zarejestrowany: 12-03-2018
Wiadomość 5 z 10 (1 106 wyświetleń)

Re: Wykres analizy

Dziękuję za Twoje zgłoszenie. Przeanalizujemy jeszcze raz problem z analizą wydatków.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Lajki: 82
Wpisy: 381
Zarejestrowany: 04-09-2015
Wiadomość 6 z 10 (1 043 wyświetleń)

Re: Wykres analizy

Nadal po zmianie kategorii się nie sumuje od razu cała analiza, dopiero po jakimś czasie ( około 2-3h)
Odpowiedz
0 Lajków
ErRoR
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
Lajki: 0
Wpisy: 86
Zarejestrowany: 12-03-2018
Wiadomość 7 z 10 (856 wyświetleń)

Re: Wykres analizy

[ Edytowane ]

Chcielibyśmy to przeanalizować, dlatego proszę Cię o informację czy te opóźnienia dotyczą samych słupków z wykresu ( np słupek mniejszy niż jego faktyczna wartość) czy danych, które są na wykresie (po kliknięciu w dany słupek)? Mogą wystąpić małe opóźnienia w aktualizacji danych, ale nie powinno być to normom.

 


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
Lajki: 82
Wpisy: 381
Zarejestrowany: 04-09-2015
Wiadomość 8 z 10 (657 wyświetleń)
Highlighted

Re: Wykres analizy

Problem pojawia się gdy chcę zmienić kategorię na całkiem inną. Trzeba czekać parę godzin zanim na wykresie pojawi się nowa kategoria i podsumuje kwota
Odpowiedz
0 Lajków
ErRoR
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
Lajki: 0
Wpisy: 86
Zarejestrowany: 12-03-2018
Wiadomość 9 z 10 (468 wyświetleń)

Re: Wykres analizy

ErRoR Sprawdziliśmy, że opóźnienia mogą się zdarzyć w sytuacji, gdy klient wykonuje bardzo dużo transakcji. Postaramy się to poprawić. 
Abyśmy mogli sprawdzić dokładnie, jak to wygląda u Ciebie, wyślij do nas wiadomość w Moim ING. 
Ważne, abyś dodał, że kontaktowałeś się z nami w tej sprawie na forum. 

*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.

Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Lajki: 60
Wpisy: 243
Zarejestrowany: 07-06-2017
Wiadomość 10 z 10 (155 wyświetleń)