23-05-2017 08:21
Cześć,
Mam pytanie, czy ktoś z Was ma podobne problemy. Podczas nawigacji na MoimING, wybierając opcję kont oszczędnościowych, następnie konkretne konto oszczędnościowe przy próbie powrotu do ekranu startowego za pomocą "<" aplikacja wychodzi do głównego ekranu Androida. Problem nie występuje na standardowych kontach.
Kolejnym takim miejscem jest widok karty kredytowej, w tym wypadku również aplikacja wychodzi do ekranu Androida, na podglądzie innych kart płatnichych sytuacja nie występuje.
Czy ktoś może to zweryfikować po swojej stronie?
23-05-2017 09:04
Sprawdziłam to dla Ciebie. Również na co dzień korzystam z androida i z aplikacji Moje ING, to co opisujesz to nie jest błąd. Niezależnie od tego czy otworzysz swoją kartę kredytową, konto oszczędnościowe lub konto osobiste i dasz wstecz, to wrócisz do ekranu głównego.
23-05-2017 09:09
Dzięki za sprawdzenie
Ekran główny masz na myśli widok wszystkich kont? Bo domyślnie tak powinno być, ale mi wychodzi do "pulpitu" systemowego. (wychodzi z całej aplikacji).
23-05-2017 09:22
Tak, mam na myśli widok wszystkich kont. Hmm to ciekawe, bo u mnie to działa prawidłowo.
Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną w aplikacji.
Jeśli to nie pomoże, to wyślij nam te screeny w wiadomości w bankowości internetowej oraz dopisz z jakiego telefonu korzystasz oraz z jakiego systemu operacyjnego.
29-05-2017 11:08
Cześć,
Dostałem informację po kontakcie w aplikacji, że problem jest znany i pracują nad jego rozwiązaniem
biorą 2 ostatnie lata + kwartał bieżącego.
Martyna, you are useless.
29-03-2024A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024