15-08-2018 22:59
17-08-2018 07:11
Dzięki za sygnał - zgłosiłam to.
Masz rację, w analizie wydatków nie sortują się transakcje po wybraniu konkretnej kategorii.
Po zalogowaniu do Moje ING przez przeglądarkę - działa poprawnie.
24-08-2018 23:04
27-08-2018 09:34 | Edytowano: 27-08-2018 09:36
W weekend mieliśmy prace serwisowe, w trakcie których wyprowadziliśmy ten błąd.
Obecnie sortowanie działa poprawnie.
Przepraszamy za utrudnienia.
Mnie trochę zmartwiła też informacja sprzed kilkunastu minut o wstrzymaniu prac nad WIRON-em... Nie wiem już co o tym wszystkim myśleć. Jak do tego podchodzicie?
30-04-2024Żebyśmy mogli to sprawdzić, skontaktuj się z nami na czacie, który znajdziesz w aplikacji na dole. Jesteśmy dostępni w dni robocze od godz. 8:00 do 22:00 i w sobotę od 8:00 do 16:00.
30-04-2024Dziękuje za szybką odpowiedz, proszę podpowiedzieć kiedy mogę spodziewać się zwrotu pieniędzy przy przyspieszonym procese?
30-04-2024