Odpowiedz

Przycik "powrotu" <

Po zalogowaniu się do aplikacji i przejściu "w głąb" aplikacji u góry pojawai się przycisk powrotu "<".

Jeżeli wykonam: np. menu > Moje finanse > Informacje o danej karcie > )  i wybierając "powrót" chciałbym wrócić do poprzedniego kroku. Tymczasem przenosi mnie na stronę "pulpitu" (po zalogowaniu).

Jeżeli zrobę krok dalej i z Inofmracji o danej karcie przejdę np. do Historii to "powrót" następuje do informacji o karcie.

Wkrada się tu pewna niekonsekwencja. Chciałbym za każdym razem wrócić o krok dalej. Rozwiązanie?

Proponuje dodanie przycisku typu

|< - który wracałby do pierwszego ekranu po zalogowaniu,

a obecny < cofałby o jeden krok do tyłu.

___

"ale pomysł był mój" Emotikon: Szczęśliwy

jeżeli Ci się podoba daj lajka Emotikon: Mrugający

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 2 (3 488 wyświetleń)

Re.: Przycik "powrotu" <

Dziękujemy za sugestię.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (3 424 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy