16-11-2016 19:41
Niestety, gdy chcę pobrać lub otworzyć potwierdzenie wykonania transakcji w PDF korzystając z aplikacji mobilnej, otrzymują błąd widoczny na screenie. Prosiłbym o przekazanie programistom celem sprawdzenia
Urządzenie: Xiaomi Mi5S
System: MIUI 8 (by MIUI Polska), Android 6.0
17-11-2016 19:26
Dziękujemy za zgłoszenie. Funkcja jest już dostępna.
11-12-2016 18:37
biorą 2 ostatnie lata + kwartał bieżącego.
Martyna, you are useless.
29-03-2024A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024