13-06-2020 12:57
17-06-2020 18:14
Przykro mi, że napotkałeś kłopoty z zalogowaniem się do aplikacji mobilnej. Mogły one wynikać z zerwania się połączenia podczas wpisywania kodu PIN. W takiej sytuacji można użyć opcji Nie pamiętam kodu PIN, która znajduje się na ekranie do logowania. Zachęcam również do pobrania najnowszej aktualizacji naszej aplikacji. W razie gdyby opisane kłopoty się powtarzały, proszę napisz do nas wiadomość w Moje ING.
Dzień dobry,
Teraz została już podpisana i to 3 dni temu dlatego podbijam pytanie 🙂
Pozdrawiam,
Piotr
09-05-2024Dzień dobry. Ustawa została opublikowana jest w niej zapis - wskaźnik RdD – stosunek wydatków kredytobiorcy związanych z obsługą
miesięcznej raty kapitałowej i odsetkowej kredytu mieszkaniowego do mies
Dziękuję za Wasze opinie. Przekazałem je do odpowiedniego zespołu.
08-05-2024