05-03-2019 09:38
Witam, po przerwie serwisowej z soboty na niedziele nie działa mi aplikacja mobilna zawiesza się po zalogowaniu pokazuje błąd pobierania danych jeżeli się długo poczeka. Reinstalowałem aplikacje resetowałem do fabrycznych telefon nic nie pomogło.
05-03-2019 12:13 | Edytowano: 05-03-2019 12:13
Czy mógłbyś napisać z jakiego systemu operacyjnego korzystasz i w jakiej wersji?
05-03-2019 15:21
Mam ten sam problem, mój system to Android 4.4.2
05-03-2019 15:28
05-03-2019 18:57
05-03-2019 19:09
Udało nam się zdiagnozować problemy dotyczące korzystania z naszej aplikacji na Androidzie 4.4 oraz 5.1. Nasze koleżanki i koledzy pracują nad tym, aby aplikacja działała poprawnie na Waszych telefonach. Przepraszamy Was za utrudnienia Tymczasowo prosimy Was o korzystanie z naszej bankowości internetowej przez przeglądarkę. Wiemy, że to nie jest komfortowa sytuacja.
07-03-2019 17:46
08-03-2019 20:50
Dzień dobry,
proszę, usuń dane aplikacji i aktywuj ją ponownie. Zrobisz to wybierając: Ustawienia -> Ogólne -> iPhone(pamięć) -> kliknij na aplikację Moje ING -> Odinstaluj aplikację. Daj znać czy wskazówki pomogły.
07-05-2019 21:57
08-05-2019 08:55
dwieck, co konkretnie dzieje się z Twoją aplikacją?
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024