21-12-2021 13:09
Witam,
Od jakichś dwóch godzin nie mogę się zalogować do swojej bankowości przez aplikację ING. Po wpsianiu PINu/użyciu odcisku palca wyskakuje mi błąd "Nie udało się pobrać danych. Spróbuj ponownie". Kliknięcie tego powoduje wylogowanie.
Przeinstalowanie aplikacji nic nie dało. Na szczęście działa mi dostęp przez PC przez przeglądarkę. Proszę o pomoc.
Pozdr.
22-12-2021 13:22
Witaj,
proszę spróbuj jeszcze zaktualizować Chrome oraz system Android. Jeżeli to nie przyniesie poprawy, to skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING. Wtedy przyjmiemy zgłoszenie techniczne, żeby przeanalizować Twoją sytuację.
Pozdrawiam
Dzień dobry,
Czy jest tu ktoś, kto może w jakikolwiek sposób pomóc określić, czy dotrzymam terminu wpisanego w umowie przedwstępnej?
Wniosek kredytowy złożony ok. 20. marca.
2. kwietnia przyszedł mail,
... 07-05-2024Witam
Jak wygląda sytuacja z wakacjami kredytowymi, jeśli nie mam stałego wpływu na konto każdego miesiąca tylko czekam na zaległe płatności od kontrahentów - własna działalność gospodarcza. Co jest br
... 07-05-2024