Odpowiedz

Problem z aplikacją mobilna

[ Edytowane ]

Pisałem już o tym na Google play aczkolwiek dostałem w zwrocie żeby skontaktować się przez aplikację na którą jak napisałem nie mogę się zalogować gdyż większość prób włączenia aplikacji kończy się Ladowanie interfejsu, nie pojawia się poza górnym oraz dolnym paskiem na którym jest brak przycisku zaloguj potrafi trwać to bardzo długo, czyszczenie pamięci podręcznej, wyłączenie aplikacji w tle nic nie zmienia

Bpzeq
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
08-01-2019
Wiadomość 1 z 76 (24 783 wyświetleń)

Re: Problem z aplikacją mobilna

Przepraszamy Cię za kłopoty związane z korzystaniem z aplikacji Moje ING. Prosimy, sprawdź czy problem z ładowaniem danych pojawia się podczas połączenia z internetem przez pakiet danych czy przy włączonym wi-fi? Dodatkowo prosimy spróbuj przeinstalować naszą aplikację. Daj znać czy to pomogło.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
537
119
12-04-2017
Wiadomość 2 z 76 (24 715 wyświetleń)

Re: Problem z aplikacją mobilna

Głównie przy korzystaniu z LTE sieci Orange,chociaz i na Wi-Fi(Także sieć Orange) sie zdarza,zanim zacząłem czyscic pamiec podręczną przeinstalowywałem aplikacje,za każdorazowym wystąpieniem błędu aczkolwiek czyszcząc pamieć podręczną jest chwile szybciej
Odpowiedz
0 Lajków
Bpzeq
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
1
08-01-2019
Wiadomość 3 z 76 (24 606 wyświetleń)

Re: Problem z aplikacją mobilna

Jeśli takie sytuacje często Ci się zdarzają, napisz do nas w Moim ING (wiadomość, czat) lub zadzwoń na naszą całodobową infolinię +48 32 357 00 69. Przekażemy Twoje zgłoszenie do serwisu technicznego.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 4 z 76 (24 539 wyświetleń)

Re.: Problem z aplikacją mobilna

witam mam pytanie -jak długo trwa w ing naprawa usterki w danym koncie- tak jak w moim przypadku problemy z apką na telefonie.W dniu wczorajszym złożyłem reklamacje gdyż po przerwie technicznej z soboty na niedziele nie działa mi apka--po zalogowaniu pinem brak możliwości pobrania danych.
Odpowiedz
0 Lajków
Mirekp
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
07-02-2019
Wiadomość 5 z 76 (23 625 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z aplikacją mobilna

Zdiagnozowaliśmy błąd dotyczący korzystania z naszej aplikacji na Androidzie w wersji 4.4 oraz 5.1. Nasi specjaliści robią co mogą by usunąć błąd tak szybko jak to możliwe. Jeżeli Twoje zgłoszenie dotyczyło innego przypadku, to odpowiedź na zgłoszoną reklamację otrzymasz w Moim ING lub pisemnie (w zależności od wybranej formy). Każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie. Mam nadzieję, że Twoja sytuacji szybko się wyjaśni. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 6 z 76 (23 513 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z aplikacją mobilna

dziękuje za konkretną odpowiedź- dla mnie ze strony ing to trochę za długa trwa to naprawianie -za to duży minus dla ING,tym bardziej że do tej pory wysoko oceniałem ten bank.

Odpowiedz
0 Lajków
Mirekp
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
07-02-2019
Wiadomość 7 z 76 (23 509 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z aplikacją mobilna

@Mirekp Przykro mi, że zmieniłeś zdanie na nasz temat. Tak jak już wspomnieliśmy, dokładamy starań, aby usuwać usterki jak najszybciej to możliwe. Otrzymaliśmy informację, że udało się nam naprawić błąd, o którym pisaliśmy wcześniej. Aplikacja na wersjach Androida 4.4 i 5.1 powinna już działać prawidłowo. Proszę, daj nam znać, jak jest w Twoim przypadku.


***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
DawidSz
Były moderator
Były moderator icon
225
47
26-11-2018
Wiadomość 8 z 76 (23 413 wyświetleń)

Re: Re.: Problem z aplikacją mobilna

Ok działa
Odpowiedz
0 Lajków
Mirekp
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
8
0
07-02-2019
Wiadomość 9 z 76 (23 410 wyświetleń)

Problem z aplikacją

Aplikacja nie działa od kilku dni!!!
Odpowiedz
0 Lajków
Czak108
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
28-03-2019
Wiadomość 10 z 76 (20 424 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Otrzymasz decyzję ostateczną bez umowy deweloperskiej? My po wstępnej musieliśmy podpisać i dostarczyć akt notarialny.

25-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Ja weszłam jako klient banku na rzekomą szybką ścieżkę przyznawania kredytu. I niby tego samego dnia po skompletowaniu i przesłaniu dokumentów 29.03 dostałam wstępną pozytywną opinię. Dwa tygodnie tem...

25-04-2024
Re: Moje ING wymaga ustawienia aplikacji jako domyślną do płatności zbliżeniowych

Aktualnie w przypadku Moje ING wymagane jest, aby ustawić aplikację jako domyślną do płatności. Możesz natomiast dodać kartę do portfela Google i tu ustawić ją jako domyślą. Wtedy będziesz mógł skorzy

...

25-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy