15-03-2017 20:28
15-03-2017 21:41
Moi Drodzy, ponieważ MasterCard to karta amerykańska, system MojeING wymaga wypełnienia - zgodnie z amerykańskim prawem - oświadczenia: Rezydencja podatkowa w Stanach Zjednoczonych Ameryki (FATCA). Znajdziecie je po zalogowanie w MojeING:
Dane i Ustawienia / Dane / Edytuj Dane / Rezydencja podatkowa w Stanach Zjednoczonych Ameryki (FATCA) / Zmień
następnie wybieramy jedną z dwóch opcji i zatwierdzamy.
Po tej operacji - wg podanego wcześniej sposobu zamawiamy kartę MasterCard HCE i aktywujemy ją.
U mnie poszło, więc i u Was musi.
15-03-2017 22:22
15-03-2017 22:51
Nie wiem. Miałem ten sam komunikat co Wy: "Nie można pobrać danych". Odinstalowałem NFC Pass, starą aplikację ING Mobile i zaznaczyłem, że "nie jestem rezydentem USA" - u mnie zadziałało.
16-03-2017 02:06
Żeby ta usługa zadziałała trzeba w ustawieniach potwierdzić dane w tym oświadczenie o rezydencji podatkowej w Stanach Zjednoczonych Ameryki (FATCA). Lub też wejść "Oferta ING" i samo poprosi o potwierdzenie danych. Gdy to zrobiłem reszta przebiegła szybko i bezproblemowo!
16-03-2017 09:39 | Edytowano: 16-03-2017 09:40
@Baholo Planujemy wprowadzić kartę Mastercard w telefonie dla osób 13-18 lat w drugiej połowie tego roku.
16-03-2017 10:02
16-03-2017 10:31
18-03-2017 10:10
18-03-2017 10:15 | Edytowano: 18-03-2017 10:16
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024