06-06-2017 08:03
06-06-2017 16:11
Napisz do nas wiadomość w swojej aplikacji, lub w bankowości internetowej. W wiadomości opisz całą sytuację i podaj nam dodatkowe dane: model telefonu, system operacyjny z jakiego korzystasz. Przez społeczność nie mamy jak tego zweryfikować.
16-06-2017 17:29
U mnie pomogło chwilowe wyłączenie w LineageOS roota dla aplikacji. Dopiero wtedy aktywacja powiodła się. Zastanawiam się tylko czy po ponownym włączeniu roota będą działać mi płatności przez Moje ING...
26-07-2017 11:44 | Edytowano: 26-07-2017 11:49
27-07-2017 11:35
@chytrypch Sprawdź w danych czy masz złozone dwa wymagane oświadczenia:
Dane musisz zapisać i potwierdzić kodem autoryzacyjnym z wiadomości SMS.
Jeśli masz uzupełnione te dane lub jeśli po aktualizacji tych danych problem dalej będzie występował zadzwoń do nas - 32 357 00 69. Sprawdzimy to.
02-08-2017 16:15
Na aplikacji mobilnej pokliknięciu w "zamów kartę" mam jedynie opcję zamówienia karty-naklejki VISA. Jeśli próbuję aktywować usługę poprzez "oferty" -> "Karty i płatności telefonem" -> "Płatności telefonem" -> "Mastercard w telefonie" -> "Aktywuj MasterCard w telefonie" to otrzymuje błąd mówiący, że nie mogę aktywować MasterCard na moim telefonie gdyż wymagany jest do tego Android 4.4 lub wyżej oraz moduł NFC. Mój telefon to Sony Xperia Z3 Compact z Androidem 6.0 oraz modułem NFC. Inne aplikacje wykrywają moduł NFC bez problemów.
Dodatkowe informacje:
- Używam angielską wersję językową telefonu, część aplikacji mobilnej również wyświetla się przez to po angielsku
- W ustawieniach telefonu "Stuknij i zapłać" ING zostaje ustawione jako automatyczna płatność zaraz po zainstalowaniu aplikacji, mimo braku aktywowanej karty.
03-08-2017 13:16
Chcielibyśmy sprawdzić dlaczego tak sie dzieje u Ciebie. Prosimy napisz do nas wiadomość przez swoją bankowość internetową lub mobilną: Wiadomości -> Napisz wiadomość.
29-08-2017 22:48
Mam ten sam problem. Android 7.1, Root + Odblokowany bootloader wraz z Magiskiem, test SafetyNet przechodzi bez problemu, wiec Android Pay działa. ING ładuje się w nieskończoność przy próbie dodania karty. Wie ktoś jak można to rozwiązać?
29-08-2017 23:36
29-08-2017 23:38
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024