Odpowiedz

Problem z SMSami weryfikacyjnymi

Co się dzieje z kanałem SMSów weryfikacyjnych? Próbowałem kilkukrotnie wykonać przelew, SMS weryfikacyjny dociera do mnie po ponad 30 minutach, w tym czasie zlecenie w aplikacji dawno się resetuje, aplikacja wraca do ekranu domowego i SMS jest bezużyteczny.
Odpowiedz
0 Lajków
Witek
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
2
0
18-02-2019
Wiadomość 1 z 7 (1 838 wyświetleń)

Re: Problem z SMSami weryfikacyjnymi

[ Edytowane ]

Witek Nie mamy sygnałów, aby kody SMS docierały z opóźnieniem. Czy nadal masz ten kłopot?

W takich sytuacjach często pomaga wyłączenie i uruchomienie ponowne telefonu. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka. Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
428
98
07-06-2017
Wiadomość 2 z 7 (1 810 wyświetleń)

Re: Problem z SMSami weryfikacyjnymi

Restart telefonu to pierwsze co zrobiłem. Kolejnym było wysłanie do siebie sms'a od innej osoby, w celu sprawdzenia czy to nie problem z siecią (na tym etapie myślałem jeszcze, że wiadomości wcale nie dojdą)

Rano udało mi się w końcu wykonać przelew, jednak smsy wciąż dochodziły z około 30 minutowym opóźnieniem. Skończyło się gapieniem w ekran telefonu przez pół godziny i pukaniem co chwilę w ekran, żeby się ekran nie wygasił a aplikacja nie wylogowała.

Przed chwilą sprawdzałem (wchodząc w edycję danych osobowych aplikacji co wymaga podania kodu) i aktualnie już opóźnienia nie ma. Przelew, który próbowałem wczoraj i dziś rano wykonać był dosyć pilny więc cała sytuacja była stresująca.

Nie wiem na ile to może być istotne, ale numer telefonu, którego używam do weryfikacji jest numerem zagranicznym.
Odpowiedz
0 Lajków
Witek
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
2
0
18-02-2019
Wiadomość 3 z 7 (1 806 wyświetleń)

Re: Problem z SMSami weryfikacyjnymi

Proszę, wyślij do nas w tej sprawie wiadomość w Moim ING przez zakładkę ,,Wiadomości". 
Możesz napisać do nas także na czacie od 8:00 do 20:00. Usługę znajdziesz w prawym, dolnym rogu po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę internetową. 
Sprawdzimy to w systemie i postaramy się ustalić przyczynę. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka. Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
428
98
07-06-2017
Wiadomość 4 z 7 (1 803 wyświetleń)
Highlighted

Autoryzacja transakcji za granica

Przebywam za granica. Kody sms nie dochodza na telefon. Ani na ang numer ani na polski. Zainstalowalem aplikacje ing ale ona takze prosi o podanie kodu z smsa. Jak to zmienic zeby ominac smsy? Aplikacja miala zapewniac autoryzacje bez kodow wysylanych smsem?
Odpowiedz
0 Lajków
Bartek85
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
1
0
10-06-2019
Wiadomość 5 z 7 (1 491 wyświetleń)

Re.: Autoryzacja transakcji za granica

System w banku sam zdecyduje czy potrzeba kod czy tylko potwierdzenie w aplikacji, w moim przypadku wymaga SMS zawsze przy transakcjach z nowym odbiorcą. Nawet jeśli jestem na komputerze trzeba sms a nie potwierdzenie w aplikacji.

Może ktoś z banku się wypowie co do tego ze sms nie przychodzi...
Odpowiedz
0 Lajków
ErRoR
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
121
1
12-03-2018
Wiadomość 6 z 7 (1 465 wyświetleń)

Re: Autoryzacja transakcji za granica

Bartek85, o sposobie potwierdzenia przelewu czy innej dyspozycji, decyduje nasz algorytm. Nie ma to znaczenia, czy masz aplikację, czy też nie. Potwierdzenie dyspozycji może nastąpić poprzez kod z SMSa lub w aplikacji - nie można ustalić jednej metody autoryzacji jako domyślnej.

 

Wiadomości z kodami autoryzacyjnymi wysyłamy na numer telefonu, który wskazałeś w naszym banku. Możesz go sprawdzić w Moim ING - zakładka Dane i ustawienia/Bezpieczeństwo. Jeśli jest on poprawny, proszę spróbuj zresetować telefon. To powinno pomóc Emotikon: Szczęśliwy


Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.

Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
121
37
19-03-2018
Wiadomość 7 z 7 (1 459 wyświetleń)
Najbardziej pomocni użytkownicy