04-10-2017 15:48
Nie dostaję powiadomień dla ROR w EUR.
W ustawieniach aplikacji nie ma tego konta nawet na liście dostępnych do włączenia powiadomień.
Dlaczego? To się zmieni?
05-10-2017 16:21
Powiadomienia PUSH wysyłamy tylko dla kont w PLN. Obecnie nie planujemy zmian w tej kwestii.
08-10-2017 08:15
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024