Odpowiedz

Powiadomienia PUSH Samsung Galaxy S7

Cześć wszystkim

Mam problem z powiadomieniami PUSH na Samsung Galaxy S7 edge.

Po zainstalowaniu aplikacji powiadomienia działają bez zarzutu. Po jakimś czasie przestają przychodzić. Reinstalacja programu (i ponowne dodanie urządzenia do zaufanych) pomaga na jakiś czas (kilka dni, może tygodni).

Samo usunięcie i dodanie do zaufanych nie pomaga - konieczna jest reinstalacja aplikacji.

Nie mam włączonych żadnych funkcji oszczędzania baterii lub danych internetowych.

Napisałem też wiadomość do ING bezpośrednio z aplikacji - sprawdzono, że powiadomienia z banku są wysyłane "prawidłowo". Czy ktoś ma/miał podobny problem?

 

Dodam, że posiadam też inne aplikacje, które problemu z powiadomieniami nie mają (np. Revolut - także apka obsługująca kartę płarniczą pre-paid, powiadomienia o użyciu tej karty ZAWSZE przychodzą bez problemu). Z mojego punktu widzenia, czyli klienta, który nie wnika w aspekty techniczne: problemy stwarza tylko aplikacja ING, czyli to ING należy obwiniać za tę sytuację.

Odpowiedz
0 Lajków
tdkiska
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
3
1
31-07-2017
Wiadomość 1 z 7 (22 864 wyświetleń)

Re.: Powiadomienia PUSH Samsung Galaxy S7

[ Edytowane ]

@tdkiska zdiagnozowaliśmy błąd z powiadomieniami PUSH w aplikacji mobilnej. Wyprowadzimy go w kolejnej aktualizacji. Nie znamy jeszcze jej dokładnej daty. Tymczasowym rozwiązaniem jest przeinstalowanie aplikacji. Przeprszamy za utrudnienia.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka. Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
445
102
07-06-2017
Wiadomość 2 z 7 (22 815 wyświetleń)

Re.: Powiadomienia PUSH Samsung Galaxy S7

A czy jest rozważana mozliwość wyboru które wiadomości Pusch mają być wysyłane?

Mnie nie intersują np. wiadomości o tym że ubyło mi z konta bo akurat coś kupiłem, interesują mnie tylko wpływy.

 

Odpowiedz
0 Lajków
alz
alz
Zaprawiony analityk
Zaprawiony analityk icon
80
56
24-11-2016
Wiadomość 3 z 7 (22 585 wyświetleń)

Re.: Powiadomienia PUSH Samsung Galaxy S7

[ Edytowane ]

@alz w chwili obecnej nie planujemy wdrożenia takiej możliwości. Przekazaliśmy sugestię do działu, który odpowiada za aplikację mobilną.
W Moje ING mobile możesz wybrać, do którego konta lub karty chcesz otrzymywać powiadomienia PUSH.

Możesz skorzytsać z Serwisu SMS. Usługa jest dostępna dla użytkowników HaloŚląski. Jeśli z niego nie korzystasz, udostępnimy go w oddziale banku. Przy Pakiecie Abonamentowym lub Bezabonamentowym możesz otrzymywać wiadomości SMS dotyczące tylko obciążeń rachunku. Szczegóły, tutaj.


 

 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka. Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
445
102
07-06-2017
Wiadomość 4 z 7 (22 461 wyświetleń)

Re.: Powiadomienia PUSH Samsung Galaxy S7

Witam serdecznie
Czy coś w temacie powiadomień push już wiadomo? Od czasu opublikowania informacji o zdiagnozowaniu przyczyny oraz informacji o pojawieniu się poprawki minęło już 2 miesiące.
Mam dokładnie ten sam problem z powiadomienia. Usunąłem aplikację i ponownie zainstalowałem bez skutku. Samsung s7 Edge.
Odpowiedz
0 Lajków
czterykółka
Nowy w branży
Nowy w branży icon
4
0
14-06-2017
Wiadomość 5 z 7 (20 261 wyświetleń)

Re.: Powiadomienia PUSH Samsung Galaxy S7

Hmm również mam taki sam problem że od jakiegoś czasu przestały przychodzić powiadomienia na telefon. Posiadam Samsung S8 z androidem 7.0 i niestety nie funkcjonuje to prawidłowo. Posiadam również tablet z androidem 5.0 i tutaj podpięta aplikacja Moje Ing przesyła wiadomości push. Informowałem już o problemie przez aplikację mobilną i wykonałem możliwości które mi zaproponowano. Niestety bez skutku.

Odpowiedz
0 Lajków
Lukasz_K
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
5
2
19-01-2016
Wiadomość 6 z 7 (20 227 wyświetleń)
Highlighted

Re: Powiadomienia PUSH Samsung Galaxy S7

Sprawdziliśmy, testowaliśmy i powiadomienia powinny już przychodzić prawidłowo. Proponuję, aby przed aktualizacją aplikacji usunąć w Moim ING urządzenia zaufane. Po aktualizacji aplikacji dokonać ponownej jej autoryzacji do urządzeń zaufanych. Wszystko powinno już działać prawidłowo.

*****
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.

Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MirosławP
Moderator
Moderator icon
319
96
25-03-2016
Wiadomość 7 z 7 (19 919 wyświetleń)
Najbardziej pomocni użytkownicy