03-04-2017 11:32
Niestety, po aktualizacji do wersji 2.1.2 nie można zalogować się do aplikacji.
03-04-2017 11:37
też mam ten problem.Apka strasznie muli.
03-04-2017 11:45
Nie mogę się zalogować do aplikacji, nie mogę też zalogować się na stronie internetowej. Awaria?
03-04-2017 11:50
Tak jest awaria.
03-04-2017 12:12
A czy wiadomo coś o prognozowanym terminie usunięcia awarii?? Pozdrawiam
03-04-2017 14:16
Dzisiaj występowały problemy z dostępem do bankowości internetowej i mobilnej. Teraz już system działa prawidłowo. Przepraszamy za wcześniejsze utrudnienia.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024