17-10-2018 12:22
17-10-2018 12:54
Nadanie tych uprawnień dla naszej aplikacji powinno pomóc.
Proszę, wejdź w ustawienia swojego telefonu i w szczegółach aplikacji Moje ING wybierz opcję: Zezwolenia/Pamięć.
Daj znać, czy udało Ci się pobrać potwierdzenie
21-10-2018 09:37
21-10-2018 09:41
Super, że udało Ci się pobrać potwierdzenie
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024