Odpowiedz

PIN do aplikacji

To co się w ostatnim czasie dzieje z ING woła o pomstę do nieba.

Aplikacja "zapomina" PINu mimo iż jest on prawidłowy! W ostatnim kwartale zmieniałem go kilka razy!

Dodatkowo w dniu wczorajszym nie można było płacić kartami banku ING, kosz zakupów zwrócony.

Czy bank jest na tyle zachłyśnięty sukcesem, że zaczyna nie dbać o swój biznes?!

Odpowiedz
0 Lajków
Ernest
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
Lajki: 33
Wpisy: 55
Zarejestrowany: 03-11-2015
Wiadomość 1 z 2 (200 wyświetleń)

Re: PIN do aplikacji

Przepraszam, za kłopoty związane z logowaniem do naszej aplikacji i zapłatą w sklepie za zakupy. Aplikacja może wymagać nadania jeszcze raz kodu PIN np. po aktualizacji. Podczas normalnego użytkowania nie powinno być problemu z logowaniem. Chciałbym to dla Ciebie dokładnie sprawdzić natomiast tutaj nie mam wglądu do systemu. Proszę zadzwoń z do nas na numer 32 357 00 69 lub napisz do nas wiadomość z Mojego ING lub na czacie po zalogowaniu (ikona na dole po prawej stronie). Sprawdzimy sytuację z logowaniem i co mogło wpłynąć na kłopoty z płatnością kartą w sklepie.

*****

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
Lajki: 23
Wpisy: 106
Zarejestrowany: 12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (152 wyświetleń)