04-02-2018 11:50
04-02-2018 12:04 | Edytowano: 04-02-2018 12:09
Jest to po prostu wygodne.
Nie wyobrażam sobie scenariusza, że co chwile włączam, wyłączam internet czy nfc. W przypadku kradzieży jest taki organ jak Policja oraz ubezpieczenie do kart oferowane przez bank.
04-02-2018 12:07
04-02-2018 12:19
To forum dyskusyjne, wiec zakładam wiele możliwości. Wszystko zależy od tego jak często dokonujesz tych płatności oraz jak często korzystasz z innych funkcji telefonu; tle,bt,wifi,nfc. Ja zaznaczam, że w moim przypadku ciągła aktywność tych funkcji to konfort. Płace telefonem średnio 10x na dobę, łącze się na bt z samochodami służbowymi, wifi w biurze i w domu oraz klonuje ekran za pomocą obydwu.
Wiec w moim przypadku ciągle włączanie, wyłączenie usług było by bzdurą.
04-02-2018 13:33
04-02-2018 18:29
Dokładnie, jest to wygodne jak ma się wszystko uruchomione i bez zastanowienia dokonywać płatności w dowolnie wybrany sposób - po odblokowaniu lub bez . Chodzi właśnie o wybór. Oczywiście, jest możliwość chodzenia po komisariatach i dodatkowo płatne ubezpieczenie, ale to wszystko można łatwo ograniczyć - dodanie kolejnego rozwiązania. To kwestia chęci, bo ta funkcjonalność jest możliwa.
04-02-2018 18:40
04-02-2018 20:16
20-02-2018 18:24
Sam kiedyś miałem wątpliwości ale argumenty Ing i mój sposób korzystania z płatności (wyłączam wifi kiedy nie potrzebuje) skłania mnie do podsumowania : ING nie zmieniaj niczego jest OK, żadnego odblokowywania i podświetlania. Chociaż wiadomo inni też mają z ich punktu widzenia słuszne argumenty wszystkim się nie dogodzi.
20-02-2018 20:34
Przy próbie założenia celu oszczędnościowego, po potwierdzeniu danych, pojawia się komunikat Błąd wczytywania danych Spróbuj ponownie później. Taka sytuacja ma miejsce od dłuższego czasu, zarówno w ba
... 20-04-2024Sytuacja się zmienia, dlatego odgrzebię temat. Jak to wygląda w kwietniu 2024? Na pewno są tutaj osoby, które korzystają.
Mam konto na Revolucie w złotówkach i doładowuję je:
- z karty ING (podejrzewam
... 20-04-2024Szanowna Pani Magdaleno, to nie jest odpowiedź na moje pytanie - wszystko w odpowiedzi znam ponieważ sprawnie poruszam się po aplikacji oraz opisach kredytów. Pracownicy na infolinii nie wiedzą jak ro
... 20-04-2024