Odpowiedz

Płatność bez kodu BLIK

Mam problem z płatnością bez kodu, w aplikacji Moje ING jest nie prawidłowy mail jako identyfikator do konta do płacenia bez kodu.

Na koncie w banku mail jest prawidłowy, jak i również na koncie Allegro o które cała sprawa, bo to tam nie mogę zapłacić bez kodu.

Próbowałem usunąć dany sklep z zaufanych w Moim ING jednak po próbie płatności dodał się ponownie zły adres mailowy.
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 1 z 2 (6 170 wyświetleń)

Re: Płatność bez kodu BLIK

Przepraszam, że tak późno wracamy z odpowiedzią. Adres mejlowy/identyfikator, który jest zapisywany w zakupach bez kodu przychodzi ze sklepu. My nie mamy wpływu na ten identyfikator.

Ze względu na błąd Allegro obecnie wyłączyło płacenie BLIKIEM bez kodu. Nawet, jeżeli masz zapamiętane Allegro w zakupach bez kodu, to przy transakcji będziesz miał pole do wpisania kodu BLIK.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
630
119
04-09-2015
Wiadomość 2 z 2 (6 032 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy