13-02-2018 14:56
Szanowne ING, przestańcie wyświetlać komunikat w apce z prośbą o jej ocenę. Jeżeli chciałbym to zrobiłbym to, bez żadnych zachęt - mam ciekawsze rzeczy do roboty. Irytujący komunikat.
14-02-2018 10:43
14-02-2018 11:51
Warto brać udział w takich ocenach, komentarzach pod danym wydaniem. Pomaga to innym użytkownikom przy wyborze aplikacji, przestrzega przed ważnymi błędami, ukierunkowuje na inny wybór. Dla banku jest też to znak że trzeba na coś zwrócić uwagę. No i tylko tak możesz nagrodzić lub rozliczyć twórcę .
14-02-2018 12:05 | Edytowano: 14-02-2018 12:07
Mam tego świadomość, że twórcy aplikacji tak robią, ale to jest wkurzające delikatnie ujmując. Kto chce oceniać, komentować proszę bardzo, tylko proszenie o to jest dla mnie irytujące. A jak ING tak bardzo zależy na tym, to niech da w opisie apki w Google Play prośbę o jej ocenę czy zgłaszanie usterek w komentarzach. Proste.
14-02-2018 15:23
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024