Odpowiedz

Re: Re.: Obsługa kilku niezależnych kont.

Jeśli jesteś właścicielem jednoosobowej działalności gospodarczej podejdź do dowolnego oddziału naszego banku. Specjalista sprawdzi na miejscu czy uda się połączyć konta firmowe z kontami indywidualnymi. Do pozostałych kont pozostanie logowanie przez przeglądarkę internetową. Mimo dłuższego logowania po wejściu na konto dostęp będzie taki jak w aplikacji. Nasza bankowość jest dostępna w technologii RWD więc dopasuje się do urządzenia z którego korzystasz.

Wszystkie uwagi są dla nas ważne dlatego przekażę Twoją wiadomość do odpowiedniej jednostki naszego banku.

***Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
143
28
12-04-2017
Wiadomość 21 z 25 (6 164 wyświetleń)

Re: Re.: Obsługa kilku niezależnych kont.

Niestety ja również mam podobny problem. Dodatkowo bank nie jest w stanie pod jednym loginem obsłużyć wszystkich moich kont, chociaż o to prosiłem. W rezultacie mam 4 loginy i byłoby miło gdyby aplikacja je zapamiętała, a ja wybierał bym odpowiednie konto jednym kliknięciem. Jeżeli bank nie szanuje potrzeb klienta czas zmienić bank. Pozdrawiam
P.s. ing wmawia nam że to dlatego że usługi przypisane są do loginu. To nie do końca prawda ponieważ np. Blik przypisany jest do konta nie loginu. Nie widzę więc problemu aby dodać kolejne loginu - po prostu bank nie chce wydawać kasy na poprawki.
Odpowiedz
0 Lajków
TomekW84
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
1
0
15-07-2018
Wiadomość 22 z 25 (6 016 wyświetleń)

Re: Re.: Obsługa kilku niezależnych kont.

Dokładnie ten sam problem! Wybrałam ING m. in. z uwagi na fajną i przede wszystkim, dobrze działającą aplikację mobilną. Po roku użytkowania przenieśliśmy również finanse firmowe do ING, i co...???!!! Teraz się bawię w przeskakiwanie między przeglądarką a aplikacją na telefonie, bo nie mogę mieć dwóch kont przypisanych do jednej aplikacji - porażka!!! Jest to na tyle irytujące, że po 2 tygodniach od startu nowej aplikacji rozważamy przeniesienie przyjnajmniej jednego konta do innego banku... warto było?

Odpowiedz
0 Lajków
kama_esz
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
16-07-2018
Wiadomość 23 z 25 (5 057 wyświetleń)

Re: Re.: Obsługa kilku niezależnych kont.

@kama_esz Przykro mi, że nowa odsłona naszej bankowości internetowej i mobilnej nie spełnia Twoich oczekiwań. Nadal rozwijamy nasze systemy, dlatego też przekazałem Twoje sugestie do osób zajmujących się tym tematem. W najbliższym czasie nie planujemy zmian w tej materii. Jeżeli posiadasz więcej niż 1 login do bankowości internetowej to tak jak już wspominaliśmy wcześniej jeden z nich możesz przypisać do danej aplikacji mobilnej. Kolejne loginy obsłużysz przez Moje ING, które działa w technologii RWD. Dzięki temu dopasuje się do ekranu urządzenia na którym będziesz z niego korzystać. Mam nadzieję, że pozostaniesz w gronie naszych klientów.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
469
134
12-10-2015
Wiadomość 24 z 25 (5 006 wyświetleń)
Highlighted

Moje mobilne ING przy posiadaniu dwóch kont

Witam mam pytanie kiedy będzie dostępna aplikacja na telefon przy posiadaniu dwóch kont: konto osobiste i firmowe. Obecnie mobilne ING działa tylko na jedno konto. Pozdrawiam 

Odpowiedz
0 Lajków
Monika1979
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
1
0
06-11-2018
Wiadomość 25 z 25 (3 776 wyświetleń)
Najbardziej pomocni użytkownicy