Odpowiedz

Re.: Obsługa kilku niezależnych kont.

Przy wspólnym loginie w nowej aplikacji można zmieniać kontekst z firmowego na osobisty i na odwrót. Przy dwóch różnych loginach nie ma takiej możliwości. Można jednym loginem aktywować się w aplikacji, a drugim logować się do wersji przeglądarkowej Moje ING na urządzeniu mobilnym. Tak – odpowiadając na Twoje pytanie nie ma możliwości zmiany loginu.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 11 z 29 (41 782 wyświetleń)

Re.: Obsługa kilku niezależnych kont.

Brak możliwości zmiany loginu na urządzeniu to jakaś MASAKRA!!
Mam dostęp do 4 różnych kont w banku, i nie mam możliwości przelogowania się między nimi na jednym urządzeniu, ponieważ fiksuje się ono tylko na jeden. Koszmar!! Zmieńcie to jak najszybciej!
PiotrM
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
2
12-07-2017
Wiadomość 12 z 29 (39 921 wyświetleń)

Re.: Obsługa kilku niezależnych kont.

W chwili obecnej jasno wydzieliliśmy finanse prywatne od firmowych. jeśli posiadasz jeden login do wszystkich naszych usług, będziesz miał wgląd do obydwu zakładek w bankowości mobilnej.
Przy dwóch różnych loginach nie ma takiej możliwości. Można jednym loginem aktywować się w aplikacji, a drugim logować się do wersji przeglądarkowej Moje ING na urządzeniu mobilnym.
Aplikacja jest spersonalizowana do konkretnego loginu - możesz dodawać skróty typu BLIK, Przelew własny, albo możesz dokonywać płatności telefonem. Są to usługi podpięte pod konto danego użytkownika, dlatego nie ma możliwości zmiany loginu.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 13 z 29 (39 881 wyświetleń)

Re.: Obsługa kilku niezależnych kont.

Dla tego wyniosłem się z kontem osobistym do innego banku a w ing zostało firmowe. Nie potrzebuję kart do kont a mam różne loginy do bankowości osobistej i firmowej i niemożność korzystania zamiennie z tych kont w aplikacji mobilnej w celu wpłat, wypłat czy transakcji zbliżeniowych itp był nie do przeskoczenia.

Teraz korzystam z dwóch różnych aplikacji i po problemie.  Stracił na tym tylko ING.

 

Myślę że korzystniej  było by aby ing oferował osobną aplikację dla biznesu i było by po sprawie

jankeedudu
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
3
18-04-2018
Wiadomość 14 z 29 (36 731 wyświetleń)

Re.: Obsługa kilku niezależnych kont.

I to właśnie jest największy mankament tej tzw. Nowej Aplikacji.Albo kilka smartfonów w domu (kazdy do osobnego konta) albo co wygodniejsze zmiana banku na jakiś bardziej otwarty na potrzeby klienta.
brennman
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
8
22-04-2016
Wiadomość 15 z 29 (35 937 wyświetleń)

Re.: Obsługa kilku niezależnych kont.

...Emotikon: Zaskoczonybecnie może być 1 użytkownik na 1 urządzeniu . No lepszego rozwiazania bank nie mógł wymyśleć, teraz kazdy z moich domowników który zapragnie mieć konto w ING z automatu powinien otrzymywac smartfona lub tablet od banku w gratisie. Moja matka oraz ojciec , oboje ponad 70 lat maja to szczęscie miec konta w ING jednak w dziedzinie smartfonów jak i innych nowoczesnych rozwiązań są zdecydowanie w tyle dotychczas wystarczał mój smartfon i aplikacja na tyle wygodna że można było sie z niej logować, w nowej "lepszej" apce moge się tylko ja do swojego konta logowań natomiast do konta matki oraz ojca przez przegladarkę. Totalny kretynizm!! Jest w sumie rozwiazanie naciagnąć starsze osoby na koszta i zakupic jakieś dwa urządzenia. Tylko po co? dla ugłaskania wybujałych fantazji banku i jej informatyków którzy niby wszystko robia dla naszego dobra.
Ksywunia
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
3
22-06-2018
Wiadomość 16 z 29 (35 736 wyświetleń)

Re: Re.: Obsługa kilku niezależnych kont.

Ksywunia Twoi rodzice w Moim ING mogą upoważnić Cię do własnych kont. W tym celu należy wybrać odpowiedni produkt, następnie zakładkę: ,,Pełnomocnicy" -> Dodaj pełnomocnika". Dzięki temu w swojej aplikacji (pod Twoim loginem) uzyskasz dostęp do kont swoich rodziców. 

Moje ING mobile jest spersonalizowane do konkretnego loginu - możesz dodawać na ekranie przed zalogowaniem różne skróty. Są to usługi podpięte po konto dane użytkownika, dlatego nie ma możliwości zmiany loginu. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 17 z 29 (35 692 wyświetleń)

tylko jeden login

Mam pytanie - czy na okoliczność usunięcia możliwości korzystania z dwóch loginów w aplikacji mobilnej ktoś myślał w ogóle co robi ?

 

Mam konto prywatne i firmowe - mam losować co zaloguję ?

Czy co chwilę kasować ustawienia ?

Odpowiedz
0 Lajków
niezadowolony_b
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
09-07-2018
Wiadomość 18 z 29 (33 679 wyświetleń)

Re: tylko jeden login

W aplikacji możesz dodać jeden login. Drugim loginem możesz zalogować się korzystając np. z przeglądarki w telefonie. System zaprojektowaliśmy w wersji RWD czyli automatycznie dostosowuje się do urządzeń mobilnych, zapewniając dostęp do wszystkich funkcji niezależnie od urządzenia.


Aplikacja jest spersonalizowana do konkretnego loginu - możesz dodawać na ekranie przed zalogowaniem skróty typu BLIK, albo możesz dokonywać płatności telefonem. Są to usługi podpięte pod konto danego użytkownika. Dlatego nie ma możliwości zmiany loginu w aplikacji.
 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
531
120
04-09-2015
Wiadomość 19 z 29 (33 634 wyświetleń)

Re.: Obsługa kilku niezależnych kont.

Witam

Mam ten sam problem. Wcześniej jedna aplikacja dawała mi możliwość korzystania z trzech posiadanych kont w ING. Obecnie nie mogę już w taki prosty sposób się logować. Szkoda. Zmusza mnie to niestety za zmianą banku choć tyle lat starałam się być wierna ING. Niestety dla nie ważne jest sprawnie i szybko poruszać się pomiędzy logowaniami, a logując sie przez stronę www muszę wbijać dłuższe kombinacje. Bank nie wychodzi na przeciw klientom,  a wręcz im stawia przeszkody na drodze i zniechęca. 

katwoj76
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
13-07-2018
Wiadomość 20 z 29 (34 989 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy