Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Niedostępny moduł "Inwestycje" w aplikacji mobilnej

Po niedawno prowadzonych pracach modernizacyjnych (3/08), w aplikacji mobilnej przestał działać moduł "Inwestycje". Wersja aplikacji jaką posiadam to 2.8.3.

 

Po kliknięciu w moduł "Inwestycje", aplikacja:

  • zawiesza się na ekranie ładowania (kręcące się kółko) i nie odpowiada, naciśnięcie przycisku "WSTECZ" nie działa (aplikacja nie wraca do poprzedniego widoku). Aby korzystać z aplikacji należy ją restartować.

LUB

  • aplikacja powraca do podstawowego widoku po zalogowaniu.

 

Problem ten występuje już od ponad tygodnia. Jest szansa aby ten błąd został naprawiony w kolejnej wersji aplikacji?

 

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
Julka
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
1
0
13-08-2018
Wiadomość 1 z 2 (2 464 wyświetleń)
Highlighted

Re: Niedostępny moduł "Inwestycje" w aplikacji mobilnej

Przepraszam Cię, że musiałaś tyle czekać na naszą odpowiedź. Sprawdzaliśmy na różne sposoby to o czym napisałaś. Za każdym razem bez problemu udaje nam się wejść w moduł inwestycje. Co więcej nie mamy więcej zgłoszeń w tym temacie. Proszę daj mi znać czy problem, który opisałaś nadal u Ciebie występuje. Jeżeli tak to proszę prześlij nam zrzuty ekranu przez Moje ING (Wiadomości > Nowa wiadomość). Dzięki temu sprawdzimy co może być powodem tych utrudnień.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Moderator
Moderator icon
487
141
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (2 341 wyświetleń)
Najbardziej pomocni użytkownicy