23-05-2019 15:29
Cześć!
Mastercard u mnie tak samo nie działa po ostatniej aktualizacji (Moje ING 3.0.0).
Telefon - Nokia 8 (HMD Global - TA - 1004)
Android 9, Security Patch Level - May 1, 2019
Build Number 00WW_5_150_SP01
Google Pay działa na tym samym urządzeniu.
Pozdrawiam.
25-05-2019 07:11
Spróbuj na początku sprawdzić czy w szczegółach karty Mastercard w telefonie masz kartę ustawioną, jako domyślną do płatności telefonem. Jeżeli tak będzie, a nie będziesz mógł zapłacić kartą, to spróbuj:
1. Wejdź w szczegóły karty Mastercard w telefonie
2. Zastrzeż kartę Mastercard w telefonie
3. Odinstaluj aplikację Moje ING mobile
4. Zrestartuj telefon
(wyłącz i włącz go ponowne)
5. Pobierz ponownie aplikację Moje ING mobile
6. Aktywuj aplikację
7. Wejdź w szczegóły konta, do którego chcesz zamówić kartę
8. Kliknij w link Zamów kartę Mastercard
w telefonie
9. Wybierz kartę Mastercard w telefonie
10. Aktywuj płatności kartą.
Ważne, żebyś nie miał zrootowanego urządzenia. Jeżeli nadal nie będziesz mógł zapłacić kartą Mastercard w telefonie, to napisz do nas przez czata w Moim ING przez przeglądarkę w wersji komputerowej (od poniedziałku do piątku od 8:00 do 24:00 oraz w sobotę od 8:00 do 22:00).
27-05-2019 00:26
Cześć Monika! Dziękuję bardzo! Do tego próbowałem tylko usuwać aplikacje z telefonu i instalować na nowo. Okazało się że zablokowanie starej karty i stworzenie nowej - pomogło! Znowu mogę płacić kartą
27-05-2019 06:14
To dobra wiadomość
Dziękujemy, że wróciłeś do nas z informacją
31-05-2019 17:08
Hej, mi z kolei nie działają płatności na xiaomi mi 9,
Zmieniałem w międzyczasie telefon, pomijając pytania, stare urządzenie zostało usunięte z zaufanych, sama karta której stary telefon używał została zastrzeżona, wg artykułu który gdzieś znalazłem. Po tym odinstalowałem apke, uruchomiłem ponownie telefon, zainstalowanie apki, dodanie telefonu, dodanie nowej karty mastercard i problem dalej nierozwiązany, wszystkie zgody jakie są potrzebne są aktywne, płatność zbliżeniowa też, domyślna apka używana przez NFC moje ing. Problem też występuję jak próbowałem skorzystać z visy zbliżeniowej i tam dodać telefon. Terminal pokazuje info, że mam użyć innej karty.
31-05-2019 20:33
05-06-2019 09:49
05-06-2019 12:01
Jeżeli Twój telefon nie jest zrootowany, to musimy sprawdzić Twoją sytuację. Przez Społeczność nie możemy potwierdzić Twoich danych, dlatego proszę Cię o kontakt z nami przez:
- czata w Moim ING (po zalogowaniu do bankowości przez przeglądarkę w wersji komputerowej) od poniedziałku do piątku od 8:00 do 00:00 oraz w sobotę od 8:00 do 22:00,
- przez Wiadomości w Moim ING lub
- telefonicznie 32 357 00 12.
27-06-2019 07:40
Mam dokładnie ten sam problem. Nowy telefon P20PRO.
Pierwszy kontakt z infolinią - wyczyść pamięć urządzeń, będzie działać. Nie działa.
Drugi kontakt z infolinią - jaki android? 9 nie obsługuje Mastercard, zmienić na Visa, będzie działać. Nie działa.
Trzeci kontakt z infolinią - przyjęcie zgłoszenia. I tutaj przy okazji zastrzeżenia karty, skasowałem też plastik. Czekam na nowy i pewnie problem wróci od nowa. Ręce opadają
28-06-2019 07:56
@Mayki W opisanej sytuacji warto także spróbować pobrać aplikację Google Pay. Często pobranie tej aplikacji powoduje, że Mastercard w telefonie będzie działać.
Jeśli możesz, daj znać czy to rozwiązanie pomogło.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024