Odpowiedz

Re: Re.: NFC mastercard - nie działa

Cześć!

 

Mastercard u mnie tak samo nie działa po ostatniej aktualizacji (Moje ING 3.0.0).

Telefon - Nokia 8 (HMD Global - TA - 1004)

Android 9, Security Patch Level - May 1, 2019

Build Number 00WW_5_150_SP01

 

Google Pay działa na tym samym urządzeniu.

 

Pozdrawiam.

Odpowiedz
0 Lajków
WadimR
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
23-05-2019
Wiadomość 41 z 91 (7 817 wyświetleń)

Re: Re.: NFC mastercard - nie działa

Spróbuj na początku sprawdzić czy w szczegółach karty Mastercard w telefonie masz kartę ustawioną, jako domyślną do płatności telefonem. Jeżeli tak będzie, a nie będziesz mógł zapłacić kartą, to spróbuj:
1.    Wejdź w szczegóły karty Mastercard w telefonie
2.    Zastrzeż kartę Mastercard w telefonie
3.    Odinstaluj aplikację Moje ING mobile
4.    Zrestartuj telefon
(wyłącz i włącz go ponowne)
5.    Pobierz ponownie aplikację Moje ING mobile
6.    Aktywuj aplikację 
7.    Wejdź w szczegóły konta, do którego chcesz zamówić kartę
8.    Kliknij w link Zamów kartę Mastercard 
w telefonie
9.    Wybierz kartę Mastercard w telefonie
10.    Aktywuj płatności kartą.


Ważne, żebyś nie miał zrootowanego urządzenia. Jeżeli nadal nie będziesz mógł zapłacić kartą Mastercard w telefonie, to napisz do nas przez czata w Moim ING przez przeglądarkę w wersji komputerowej (od poniedziałku do piątku od 8:00 do 24:00 oraz w sobotę od 8:00 do 22:00).
 


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

MonikaC
Moderator
Moderator icon
630
119
04-09-2015
Wiadomość 42 z 91 (7 763 wyświetleń)

Re: Re.: NFC mastercard - nie działa

Cześć Monika! Dziękuję bardzo! Do tego próbowałem tylko usuwać aplikacje z telefonu i instalować na nowo. Okazało się że zablokowanie starej karty i stworzenie nowej - pomogło! Znowu mogę płacić kartą Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
WadimR
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
23-05-2019
Wiadomość 43 z 91 (7 713 wyświetleń)

Re: Re.: NFC mastercard - nie działa

To dobra wiadomość Emotikon: Szczęśliwy 
Dziękujemy, że wróciłeś do nas z informacją Emotikon: Szczęśliwy

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 44 z 91 (7 702 wyświetleń)

Re: Re.: NFC mastercard - nie działa

Hej, mi z kolei nie działają płatności na xiaomi mi 9,

Zmieniałem w międzyczasie telefon, pomijając pytania, stare urządzenie zostało usunięte z zaufanych, sama karta której stary telefon używał została zastrzeżona, wg artykułu który gdzieś znalazłem. Po tym odinstalowałem apke, uruchomiłem ponownie telefon, zainstalowanie apki, dodanie telefonu, dodanie nowej karty mastercard i problem dalej nierozwiązany, wszystkie zgody jakie są potrzebne są aktywne, płatność zbliżeniowa też, domyślna apka używana przez NFC moje ing. Problem też występuję jak próbowałem skorzystać z visy zbliżeniowej i tam dodać telefon. Terminal pokazuje info, że mam użyć innej karty.

Odpowiedz
0 Lajków
polish95
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
31-05-2019
Wiadomość 45 z 91 (7 531 wyświetleń)

Re: Re.: NFC mastercard - nie działa

polish95, odpowiedzieliśmy pod Twoim pierwszym postem, tutaj.


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KarolinaM
Moderator
Moderator icon
562
122
19-03-2018
Wiadomość 46 z 91 (7 506 wyświetleń)

Re: Re.: NFC mastercard - nie działa

(p20 pro) Problem po aktualizacji systemu do 9.0.0.270 przez hisuite i zastosowaniu sie do wskazowek na ktorych udzielono mi na infolini(identyczne jak powyższe) minał na obu telefonach(jeden z karta mastercard drugi visa). 1 czerwca platnosci zblizeniowe przestaly dzialac na obu telefonach(ing w wersji 3.0.1 soft 9.0.0.270). Ponownie zastrzeglem karte usunalem dane aplikacji usunalem urzadzenie w apce odinstalowalem aplikacje zrestartowalem telefon zainstaliwalem apke i nie pomoglo. Teraz znow czekac na to az poprawicie cos w sofcie?
Odpowiedz
0 Lajków
kucza21
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
03-05-2019
Wiadomość 47 z 91 (7 286 wyświetleń)

Re: Re.: NFC mastercard - nie działa

Jeżeli Twój telefon nie jest zrootowany, to musimy sprawdzić Twoją sytuację. Przez Społeczność nie możemy potwierdzić Twoich danych, dlatego proszę Cię o kontakt z nami przez:

- czata w Moim ING (po zalogowaniu do bankowości przez przeglądarkę w wersji komputerowej) od poniedziałku do piątku od 8:00 do 00:00 oraz w sobotę od 8:00 do 22:00,
- przez Wiadomości w Moim ING lub
- telefonicznie 32 357 00 12.


-------------

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
MonikaC
Moderator
Moderator icon
630
119
04-09-2015
Wiadomość 48 z 91 (7 280 wyświetleń)

Re: Re.: NFC mastercard - nie działa

Mam dokładnie ten sam problem. Nowy telefon P20PRO.

Pierwszy kontakt z infolinią - wyczyść pamięć urządzeń, będzie działać. Nie działa.

Drugi kontakt z infolinią - jaki android? 9 nie obsługuje Mastercard, zmienić na Visa, będzie działać. Nie działa.

Trzeci kontakt z infolinią - przyjęcie zgłoszenia. I tutaj przy okazji zastrzeżenia karty, skasowałem też plastik. Czekam na nowy i pewnie problem wróci od nowa. Ręce opadają Emotikon: Smutny

Odpowiedz
0 Lajków
Mayki
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
27-06-2019
Wiadomość 49 z 91 (6 737 wyświetleń)

Re: Re.: NFC mastercard - nie działa

@Mayki W opisanej sytuacji warto także spróbować pobrać aplikację Google Pay. Często pobranie tej aplikacji powoduje, że Mastercard w telefonie będzie działać.
Jeśli możesz, daj znać czy to rozwiązanie pomogło. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 50 z 91 (6 615 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Re: Zeskanuj i zapłać

Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.

Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy