31-07-2018 20:38
31-07-2018 21:00
Fakt, NFC powinno działać bez dostępu do Internetu.
Słyszałem, że jak wprowadzali nową wersję serwisu internetowego to też trwało kilka miesięcy zanim zaczął jako tako działać, a niektóre funkcje starej wersji chyba do dziś nie są dostępne. Aplikacja mobilna nie działa już miesiąc, może do końca roku to naprawią.
Jak napisałeś, zostaje korzystać z aplikacji "symulującej karty" i czekać, aż ING naprawi swoją.
Albo przenieść się do innego banku...
01-08-2018 10:52
Tak jak pisalam na samym poczatku, klopot pojawa sie po wpisaniu PINu. Aplikacja nawet sie nie wlacza.
01-08-2018 18:41
DANNIE7904 Wolne działanie Mojego ING mobile może być związane z ilością otwartych aplikacji na Twoim telefonie lub połączeniem internetowym.
W takich sytuacjach spróbuj zamknąć aplikacje, które działają w tle lub wykonać restart telefonu.
Dziękujemy za Twoje propozycje. Weźmiemy je pod uwagę.
agndra91 Przekazałam tę informację do działu technicznego.
16-08-2018 06:14
16-08-2018 23:58 | Edytowano: 16-08-2018 23:59
Windows 10 phone; aplikacja działa strasznie opornie. Przeinstalowałem aplikację. Zresetowałem system w telefonie (5 godzin poświęciłem ) Wasze porady zamknij inne aplikacje, odśwież pamięć i tym podobne są po to żeby zbyć klienta. TO MA DZIAŁAĆ. Wszystko inne w telefonie działa a Moje ING jest popsute. v. 2.5.1
17-08-2018 09:52
@Kambro9394 tak jak już Cię prosiłem, sprawdź nazwę urządzenia - czy nie posiada znaki specjalne.
@DziadekP cały czas pracujemy nad optymalizacją aplikacji. Opisz nam w wiadomości w Moim ING zauważone symptomy wraz z danymi telefonu i systemu. Postaramy się to sprawdzić dla Ciebie.
17-08-2018 11:24
@agndra91 napisz do nas wiadomość przez bankowość internetową. Chcielibyśmy sprawdzić Twoja usługę. Opisz nam w wiadomości zauważone objawy.
17-08-2018 18:50
Bez sensu. Opisałem w wiadomościach Mojego ING jak to działa (albo nie działa) i odpowiedź Pani konsultantki że mam mało pamięci i powinienem wszystko odinstalować z telefonu. Nie mam żadnych dodatkowych programów poza podstawowymi. Wszystkie uprawnienia do pracy w tle wyłączyłem i nic to nie daje. Tak jak u innych tutaj narzekających, po przyjęciu PINu aplikacja muli niesamowicie. Prawie nie reaguje na dotyk. Trzeba czekać po pół minuty na reakcję po każdym kliknięciu w ekran. Do tej pory jakoś aplikacja działała poprawnie i wystarczało jej pamięci mimo że jest cały czas w tej samej versji. Nagle zdechła i nic się nie da zrobić ?????
17-08-2018 19:07
Przykro mi, że dostałeś taką odpowiedź. Napisz do nas jeszcze raz przez Moje ING. W treści podaj, że prowadziłeś z nami rozmowę na forum i poprosiliśmy Cię o przesłanie takiej wiadomości. Sprawdzimy to.
Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024