29-06-2018 06:57
29-06-2018 08:38
No właśnie Pan Moderator napisał iż udostępniona została ver.2.8.1 i żeby pisać czy działa a na stronie jest ver.2.8.0
29-06-2018 08:54
Aplikacja w wersji 2.8.1 jeszcze nie pojawiła się w sklepie, ale najprawdopodobniej trwa jej publikacja i w niedługim czasie będzie dostępna dla wszystkich.
29-06-2018 18:29
@nismo - jest dokładnie tak, jak napisałeś Aktualizacja aplikacji jest jeszcze w publikacji, dlatego nie widać jej w Sklepie Google Play. Kiedy tylko będzie dostępna, zachęcamy Was do jej pobrania.
30-06-2018 14:26
Witam
Tak jak ktos juz napisal moze wrzucicie stara wersje apk np pod nazwa LITE i kazdy sobie wybierze czy che miec lepsza apke czy stara ale dzialajaca
30-06-2018 14:38 – ostatnio edytowany 01-07-2018 07:37 przez PatrycjaT
@Jacekch - rozumiemy Cię, jednak po wyłączeniu poprzedniej wersji aplikacji nie mamy możliwości jej przywrócenia lub udostępnienia innej wersji. Poprzednia wersja bankowości nie dawała nam możliwości modyfikacji i rozwoju usług. Jeśli będziesz miał dodatkowe pytania w kwestii obsługi Mojego ING Mobile - nasi specjaliści służą pomocą przez całą dobę.
01-07-2018 07:29
U mnie też aplikacja przestała działać, chyba wczoraj, tj. 30.06 bo w piątek się nie logowałam. Wkurzające to jest
Tel. Huawei P9, wszystkie zabiegi restartu zarówno tel jaki apki - nie działają.
01-07-2018 08:20
Jeżeli masz na myśli aplikację ING mobile - zgodnie z komunikacją, która wysyłaliśmy - wczoraj została wyłączona.
Zachęcamy do pobrania nowej aplikacji - Moje ING mobile.
Jeżeli problem, który opisujesz ma miejsce już na nowej aplikacji- proszę, przeinstaluj ją. Jeżeli to nie pomoże - skontaktuj się z nami 32 357 00 10.
01-07-2018 16:35
02-07-2018 10:59
Dzisiaj pojawiła się nowa wersja aplikacji o numerze 2.8.1, która rozwiązuje problem.
Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024