27-06-2018 19:42
27-06-2018 20:16
27-06-2018 20:30
28-06-2018 09:04
Mam ten sam problem. Jak chce uruchomic aplikacje pisze ze stop working
Co za bezsens, chyba deweloperzy dali ciala.
Powaznie mysle nad zmiana banku, coraz czescie sie ING myli.
28-06-2018 09:05
Panie deweloper, coscie zrobili z apka. U wielu znas nie dziala. Mozesz dac linka do starej APK ?
28-06-2018 12:27
28-06-2018 15:42
Tez mam Asus 2. I nic nie dziala.
28-06-2018 15:51
Udostępniliśmy aplikację w wersji 2.8.1. Proszę sprawdźcie czy po aktualizacji aplikacji nadal macie problem z jej uruchomieniem i dajcie nam znać czy to pomogło.
28-06-2018 16:49
29-06-2018 06:21
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024