19-12-2016 19:11
I nie zapominaj, że łącze też musisz mieć dobre - ostatnio na trochę słabszym łączu po prawie 10 minutach wyłaczyłęm aplikacje i... zrobiłem to samo w niecałą minutę na starej aplikacji...
Nawet chciałem zrobić filmik porównawczy cudowności uruchamiania nowej aplikacji, ale... sobie darowałem.
Cóż - żeby używać tego potworka musisz mieć nowy smartfon i superszybkie łącze... tak to jest jak się aplikację testuje w 'centrali' na światłowodzie albo pod nadajnikiem LTE
19-12-2016 19:15
19-12-2016 19:20
Użwasz tabletu czy telefonu? Bo z tego co kojarzę to ING "HD" na tablety zostało faktycznie wyłączone, ale stara aplikacja na telefon dziala (nie wiem, czy da sie ja jeszcze autoryzowac "na czysto" ale normalnie moge sie zalogowac podajac fragment nazwy uzytkownika i pin... wciaz jeszcze...)
19-12-2016 19:27
19-12-2016 19:36
@Martina INGMobile ( dla przedsiębiorców) bo taką nazwę nosi dotychczasowa aplikacja mobilna jest nadal dostepna. Wystarczy zaktualizować ją do najnowszej wersji czyli 3.5.1. Obecnie możesz korzystać zarówno z Mojego ING Mobile jak również dotychczasowej wersji bankowości mobilnej w tym samym czasie.
19-12-2016 19:44
20-12-2016 09:07 | Edytowano: 20-12-2016 09:09
@Martina- dzięki za radę, ale na razie wywaliłem nową i zainstalowałem starą, która działa świetnie w przeciwieństwie do nowego gniota, które jest ociężały i powolny - nawet zamykanie nowej aplikacji trwa dłuższą chwilę.
20-12-2016 14:45
Wersja 2.0.1 działa szybko i sprawnie. Aż się zdziwiłem, bo dotąd było bardzo kiepsko.
21-12-2016 13:45
Potwierdzam, jest lepiej. Oby tak dalej.
24-01-2017 16:09
Jest już nowa aktualizacja 2.0.2. Biorąc pod uwagę zgłszane przez Was sugestie udostępniliśmy możliwość dodania 3 urządzeń zaufanych. Nie zmienia się to, że logowanie działa 1:1 (jedno urządzenie - jeden login).
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024