Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Modyfikacja transakcji oczekującej w apce mobilnej.

Jak wykonać ? czy jest wogóle możliwa modyfikacj tak jajk w programie na PC?

Odpowiedz
0 Lajków
brennman
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
8
22-04-2016
Wiadomość 1 z 6 (26 545 wyświetleń)

Re.: Modyfikacja transakcji oczekującej w apce mobilnej.

@brennman Zarówno w aplikacji mobilnej jak i z pełnej wersji bankowości internetowej przez komputer można edytować jedynie transakcje oczekujące, które zostały wykonane z odroczoną datą. Bieżących transakcji oczekujących nie można edytować.


*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
106
34
25-03-2016
Wiadomość 2 z 6 (26 421 wyświetleń)

Re.: Modyfikacja transakcji oczekującej w apce mobilnej.

No tyle to ja wiem. Mam zaplanowaną operacje na dzień 14.06 w na komputerze bez problemu moge edytować np. kwotę natomiast w apce mobilnej jedynie moge podejrzec jakie operacje sa zaplanowane ale nie wiem jak je edytować.

Odpowiedz
0 Lajków
brennman
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
8
22-04-2016
Wiadomość 3 z 6 (26 407 wyświetleń)

Re.: Modyfikacja transakcji oczekującej w apce mobilnej.

@brennman Jeżeli korzystasz z nowej aplikacji Moje ING mobile, to również w niej możesz edytować przelew z odroczoną datą. W poprzedniej wersji  ING mobile nie ma takiej możliwości. Nową wersję aplikacji możesz pobrać ze sklepu z aplikacjami.


*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
106
34
25-03-2016
Wiadomość 4 z 6 (26 391 wyświetleń)

Re.: Modyfikacja transakcji oczekującej w apce mobilnej.

Dzięki za info wszystko jasne, nowa wersja nie przypadła mi do gustu i używam starej wiec o modyfikacji moge zapomnieć. Podobno w nowej rówież ze wzgledów bezpieczeństwa można tylko z jednego konta korzystać. Zasada jedno urządzenie jedno konto , a to juz całkowicie eliminuje nową wersję aplikacji.

Odpowiedz
0 Lajków
brennman
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
11
8
22-04-2016
Wiadomość 5 z 6 (26 378 wyświetleń)

Re.: Modyfikacja transakcji oczekującej w apce mobilnej.

Możesz korzystać obecnie z obu aplikacji jednocześnie, dlatego zachęcamy do pobrania również nowej aplikacji. Znajdziesz w niej wiele funkcji, których nie ma w jej poprzedniej wersji.
Jeżeli korzystasz z dwóch loginów (jeden firmowy i jeden osobisty) to:

- możesz podpiąć konta firmowe pod jeden login (w oddziale),
- do drugiego loginu na tym samym urządzeniu możesz logować się do Moje ING przez przeglądarkę internetową (strona dostosuje się do ekranu Twojego urządzenia).





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
773
171
04-09-2015
Wiadomość 6 z 6 (26 164 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy