Odpowiedz
Zaakceptowane rozwiązanie

Limit przelewów w aplikacji mobilnej????

WItam,

od lat jestem klientem ING, dodam, że względnie zadowolonym. Od samego początku istnienia aplikacji mobilnej takową posiadam. Ostatnia instalacja aplikacji na moim telefonie odbyła się 2,5 roku temu gdy zmieniałam telefon. Działało wszystko super. Robiłam przelewy do zdefiniowanych odbiorców w kwocie np 100.000 pln i więcej.

Dwa dni temu zmieniłam telefon... i zaczęły się kłopoty. Aplikacja owszem działa, ale nie pozwala mi zrobić przelewu na kwotę np 30.000 pln. Dzwoniłam na infolinię i Pani mnie poinformowała, że taki jest regulamin, że powyżej 20.000 pln nie można robić przez aplikację. To ja się pytam - JAK robiłam dziesiątki, setki przelewów przez ostatnie 3 lata??? Przecież to jest do sprawdzenia, że szły przez aplikację mobilną a nie stronę www.

Chciałabym do tego wrócić - do normalnego robienia przelewów przez aplikacje bo po tą ją mam! Nie po to, bo ma ładne kolory i lubię na nią patrzeć, tylko po to aby, o zgrozo, robić przelewy! Bo to ma być narzędzie! Ma ktoś pomysł jak to zrobić? Albo poproszę ING o wytłumaczenie tego fenomenu... 

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Joan
Nowy w branży
Nowy w branży icon
Lajki: 0
Wpisy: 1
Zarejestrowany: 09-01-2019
Wiadomość 1 z 2 (252 wyświetleń)

Re: Limit przelewów w aplikacji mobilnej????

Joan Przez aplikację mobilną zlecisz:

  • przelew dowolny do 20 tys. zł (lub równowartość tej kwoty w walucie),
  • przelew do ZUS-u i urzędu skarbowego - do 20 tys. zł,
  • przelew na telefon/BLIK do 500 zł - maksymalna kwota takiego przelewu to 200 zł.

Limity nie dotyczą przelewów między własnymi kontami.
Wyślij do nas wiadomość po zalogowaniu do aplikacji mobilnej przez zakładkę ,,Wiadomości". Sprawdzimy Twoje przelewy. 

*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.

Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.

Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
Lajki: 74
Wpisy: 300
Zarejestrowany: 07-06-2017
Wiadomość 2 z 2 (204 wyświetleń)