Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Limit przelewów w aplikacji mobilnej????

WItam,

od lat jestem klientem ING, dodam, że względnie zadowolonym. Od samego początku istnienia aplikacji mobilnej takową posiadam. Ostatnia instalacja aplikacji na moim telefonie odbyła się 2,5 roku temu gdy zmieniałam telefon. Działało wszystko super. Robiłam przelewy do zdefiniowanych odbiorców w kwocie np 100.000 pln i więcej.

Dwa dni temu zmieniłam telefon... i zaczęły się kłopoty. Aplikacja owszem działa, ale nie pozwala mi zrobić przelewu na kwotę np 30.000 pln. Dzwoniłam na infolinię i Pani mnie poinformowała, że taki jest regulamin, że powyżej 20.000 pln nie można robić przez aplikację. To ja się pytam - JAK robiłam dziesiątki, setki przelewów przez ostatnie 3 lata??? Przecież to jest do sprawdzenia, że szły przez aplikację mobilną a nie stronę www.

Chciałabym do tego wrócić - do normalnego robienia przelewów przez aplikacje bo po tą ją mam! Nie po to, bo ma ładne kolory i lubię na nią patrzeć, tylko po to aby, o zgrozo, robić przelewy! Bo to ma być narzędzie! Ma ktoś pomysł jak to zrobić? Albo poproszę ING o wytłumaczenie tego fenomenu... 

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Joan
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
09-01-2019
Wiadomość 1 z 4 (13 481 wyświetleń)

Re: Limit przelewów w aplikacji mobilnej????

Joan Przez aplikację mobilną zlecisz:

  • przelew dowolny do 20 tys. zł (lub równowartość tej kwoty w walucie),
  • przelew do ZUS-u i urzędu skarbowego - do 20 tys. zł,
  • przelew na telefon/BLIK do 500 zł - maksymalna kwota takiego przelewu to 200 zł.

Limity nie dotyczą przelewów między własnymi kontami.
Wyślij do nas wiadomość po zalogowaniu do aplikacji mobilnej przez zakładkę ,,Wiadomości". Sprawdzimy Twoje przelewy. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1074
215
07-06-2017
Wiadomość 2 z 4 (13 433 wyświetleń)
Jak ustawić limity w aplikacji mobilnej?
Odpowiedz
0 Lajków
ananimowy
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
69
0
20-01-2019
Wiadomość 3 z 4 (11 588 wyświetleń)

Re: limity

Jeśli chcesz zmienić: 

- limit na transakcje kartą, wybierz: Karty i płatności telefonem -> kliknij na kartę -> Limity transakcyjne,

- limit dla transakcji BLIK, wybierz: Karty i płatności telefonem -> Płatności BLIK -> Limity transakcyjne,

- limit na przelewy internetowe, wybierz: Menu (trzy poziome kreski w górnym prawy rogu) -> Dane i ustawienia -> Bezpieczeństwo -> Dzienny limit płatności internetowych. 


***
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
SylwiaG
Moderator
Moderator icon
176
40
23-04-2018
Wiadomość 4 z 4 (11 554 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

To u mnie podobnie tylko ponowne dostarczenie dokumentów zmieniło status w środę i mam rzekomy termin na przyszły tydzień w majówkę. Czy wiecie już ile się czeka na podpisanie umowy?

26-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

To trochę zawiłe, bo niby mieliśmy już wszystko w poniedziałek 15.04, później w środę 17.04, że mamy dostarczyć dokumenty i dokumenty dostarczyliśmy tego samego dnia, status z “dostarczenia” na mamy j...

26-04-2024
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Gratuluję, czy możesz przypomnieć ile czekaliście na decyzję od momentu dostarczenia ostatnich dokumentów?

26-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy