12-04-2018 13:41
Za każdym razem po uruchomieniu aplikacji przed zalogowaniem pojawia się komunikat "Paragony zostały udostępnione..." i za każdym razem trzeba klikać OK. Czy można to jakoś wyłączyć? Mimo, że nie potrzebuję dodałem jakiś paragon testowo, ale komunikat nie zniknął.
Z góry dzięki za pomoc
13-04-2018 13:56
Najprawdopodobniej korzystasz z poprzedniej wersji aplikacji mobilnej. Nie rozwijamy jej, dlatego zachęcam do pobrania aktualnej wersji Moje ING mobile.
13-04-2018 15:10
13-04-2018 15:23
14-04-2018 15:38
Obecnie jedyna wersja aplikacji mobilnej jaką możesz pobrać to Moje ING Mobile. Aktualnie nie ma w niej osobnego widgetu jakiego mogłeś używać wcześniej. Możesz jednak ustawić wizualizację salda swojego konta w formie procentowej lub kwotowej przed zalogowaniem do aplikacji. Wystarczy, że na ekranie startowym przytrzymasz ikonę swojego konta i skorzystasz z opcji "Edytuj". Poprosimy Cię wtedy o zalogowanie do aplikacji i pozwoli Ci to na ustawienie prezentacji salda konta według Twojego uznania.
Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024